PDA

Zobacz pełną wersję: Jaka wersja vBET dla VB 3.6.8 i vBSEO 3.3?

myandy99
21-07-10, 20:16
Witam, jestem nowy w tej społeczności i bardzo zainteresowany tym produktem.

Czy ktoś może mi powiedzieć, co następuje:

1. Co wersja vBET obsługuje vBulletin 3.6.8 i vBSEO 3.3?
2. Jaka jest różnica między vBET darmową wersję i non-free wersja?

Dzięki!

vBET
22-07-10, 08:40
Hello. Oficjalnie vBET obsługuje vB3.8 lub 4.0 i ostatniego wydania vBSEO.

Wciąż mamy klienta za pomocą vBET na vBulletin 3.6.x - działa dobrze. Jest tylko jeden problem związany z vBulletin błąd i że dlatego nie jesteśmy w stanie to naprawić (zespół vBulletin musi naprawić ich błąd). Ten problem jest z tłumaczeniem strony archiwum i tylko na forum (strona główna archiwum i nici strony archiwum przekłada się dobrze).

Klient piszę o nie używa vBSEO. Więc przykro mi, ale nie mogę powiedzieć, jak będzie dokładnie vBET pracy z tych wersji. Tak czy inaczej - możesz zacząć od testowania naszych darmowych wersji na forum. A jeśli to będzie OK, to możesz zostać z wolnymi, lub kupić wypłacane, jeśli chcesz mieć dużo szybciej tłumaczenia i wsparcie wielojęzyczności społeczności:)

myandy99
20-07-11, 06:43
Musiałem trzymać się mojego planu testów vBET jak vBSEO twierdzi, że nie poprą go i to może być (lub będą) problemy przy vBET z vBSEO.

W każdym razie dziś postanowiłem sprawdzić, co powiedział (ci powiedział, że praca z vBSEO) więc zainstalowałem darmową wersję dla testu i znalazłem się tłumaczenia dzieł wielkiego!

Nie ma jednak poważny problem na adresy:

Moja strona jest serwisem społecznościowym (xxx.com URL) zintegrowany z forum vBulletin v3.6.8 (xxx.com URL / forum).

. Po zainstalowaniu vBET i wprowadziła zmiany do administratora forum htaccess, natknąłem się na problem - raz wybrałem tłumaczenie, nie mogę wrócić do xxx.com jak wszystkie adresy URL xxx.com teraz staje xxx.com / forums.