Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger Sjekk vBET på vBulletin 5

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 3 av 3

Tråd: Feedjit

VGF
    VGF is offline
    Medlem
    Ble medlem
    April 2010

Default Feedjit

Jeg prøver å få Feedjit å arbeide langs høyre kolonne på forumet mitt ... bare ved å kopiere og lime inn JavaScript-kode som er outputted når du oppretter et Feedjit (feedjit.com)

Det vil vise statistikken riktig for en andre ... men så viderekobler til min hjemmeside. (Som om feilen ble oppdaget) Kanskje vBet prøver å oversette koden og det skruer opp displayet muligens?

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009
    Blog Entries
    1

vBET oversetter ikke JavaScript. Du kan enkelt kontrollere ikke vBET har noe å gjøre med dette problemet: bare deaktivere vBET for et øyeblikk og sjekk betyr det skjer fortsatt. Hvis ja så det har ingenting felles med vBET.

VGF
    VGF is offline
    Medlem
    Ble medlem
    April 2010

Takk, noen ganger tror jeg ikke.

Jeg deaktivert alle plugins og det fortsatt ikke fungerer. Så ... må være problem med vBulletin.

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31