Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger Sjekk vBET på vBulletin 5

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 2 av 2

Tråd: PhotoPost pro spørsmål

Junior Member
    Ble medlem
    September 2010

Default PhotoPost pro spørsmål

Hei, når du bytter ordene "ekstra mappe" i omskrive fil. Er det hele katalogen? Eller bare det ->> / Galleri /? Jeg får stadig intern server feil når jeg prøver å besøke min PhotoPost pro side.

Takk, kjempeflott produkt!

Jeg redigert, i vBET >> Forside>> holde katalog>>> / Galleri /

I min main. Htaccess la jeg til regelen, hvor jeg forandret ordene "ekstra mappe 'til Galleri

Jeg satte vbenterprisetranslator_front_controller.php endre 'SET_HERE_FULL_FORUM_DIRECTORY_PATH' til min Gallery mappe. Endret bane ved selve katalogen verktøyet for å finne min vei. lagt dem omskrive reglene. Hehehehe og likevel få intern serverfeil side. Jeg er forvirret.
    Sist endret av El Caballo; 22-09-1016:34.

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009
    Blog Entries
    1

Ja - integrering av vBulletin kan være smertefullt. Vi vet det, men vi kan ikke gjøre det lettere. Det er fordi PhotoPost ikke støtter normal vBulletin måte sider generasjon (krok global_complete støttes ikke).

Vennligst gi oss fulle innholdet ditt. Htaccess filer fra hoved katalog og fra photpost katalog. Vi vil sjekke det.

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33