Hei
Jeg vet at mange ventet på denne utgivelsenGode nyheter - det støtter vBSEO. Enda bedre nyheter - det oversettes flere typer koblinger som i vBET3.x (for nå).
For de som ikke bruker vBSEO Vi har også gode nyheter - vi gjorde oversettelse algoritme forbedring som gjør virkelig store sider oversetter selv 7 ganger raskere (i følge tester gjort på en av installasjon for spesifikke store side).
Også vi forandret vårt maler og tune den for nye vB4 mal-system.
For alle detaljer se nedenfor
Nytt:
- vBSEO støttet og oversetter linker for: tråder, blogger, CMS artikler, CMS seksjoner, CMS artikler
- Optimalisert oversettelse algoritme og 2 avansert ytelse innstillinger lagt inn: 'HTML størrelse: cutting poeng'Og'HTML størrelse: start cutting'
- Optimalisert omdirigere (laget tidligere)
Bugs korrigert:
- Cache for bloggen RSS
- Oversettelse støtte til sider utenfor forumet katalogen
Maler endret (oppdatert til nytt vB4 mal system):
- vbenterprisetranslator_inpost_translate
- vbenterprisetranslator_inpost_translate_alreadyin
- vbenterprisetranslator_wrong_message_language
- vbenterprisetranslator_def_lang
Liten forklaring om nye ytelsen alternativer. Making installasjon på en av out kunder servere vi oppdaget at hans viktigste siden ble oversatt veldig lang - selv når det allerede var bufret. Alle andre sider ble oversatt raskt. Vi gjorde undersøkelser og dette er hva vi oppdaget. PHP ytelse går drastisk ned når du arbeider med virkelig store strenger. Jeg antar at i så fall PHP bare skriver det til noen midlertidige filen og arbeider på fil i stedet for i minnet. På grunn av dette endret vi oversettelse algoritme og virkelig store utganger er kuttet i mindre biter under oversettelse. Denne endringen påvirker bare store sider, og du kan konfigurere det ved ny ytelse parametere. Hva ble resultatet på forumet hovedsiden til vår kunde. Oversettelse tiden gikk ned fra ca 21 sekunder til ca 3 sekunder. Som jeg antar dette gjøre en forskjell for våre kunderOg vi håper at dette også vil gjøre stor forskjell for deg
PS.
Til brukere som har kjøpt tidligere lisens tenke at vBET var støtte vB4 da - vennligst kontakt meg (PM eller mail). Hvis det er påvente installasjon tjeneste - vennligst send tilgang detaljer til Admin CP, vBSEO CP og FTP. Hvis du var forsikret om at vi vil endre dato på lisensen din - du minner oss om det. Thanks![]()