Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger Sjekk vBET på vBulletin 5

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 5 av 5

Tråd: vBET 4.2.0 Utgitt - vBSEO støttet! BETA

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009
    Blog Entries
    1

Default vBET 4.2.0 Utgitt - vBSEO støttet! BETA

Hei

Jeg vet at mange ventet på denne utgivelsen Gode nyheter - det støtter vBSEO. Enda bedre nyheter - det oversettes flere typer koblinger som i vBET3.x (for nå).

For de som ikke bruker vBSEO Vi har også gode nyheter - vi gjorde oversettelse algoritme forbedring som gjør virkelig store sider oversetter selv 7 ganger raskere (i følge tester gjort på en av installasjon for spesifikke store side).

Også vi forandret vårt maler og tune den for nye vB4 mal-system.

For alle detaljer se nedenfor

Nytt:
    • vBSEO støttet og oversetter linker for: tråder, blogger, CMS artikler, CMS seksjoner, CMS artikler
    • Optimalisert oversettelse algoritme og 2 avansert ytelse innstillinger lagt inn: 'HTML størrelse: cutting poeng'Og'HTML størrelse: start cutting'
    • Optimalisert omdirigere (laget tidligere)

Bugs korrigert:
    • Cache for bloggen RSS
    • Oversettelse støtte til sider utenfor forumet katalogen

Maler endret (oppdatert til nytt vB4 mal system):
    • vbenterprisetranslator_inpost_translate
    • vbenterprisetranslator_inpost_translate_alreadyin
    • vbenterprisetranslator_wrong_message_language
    • vbenterprisetranslator_def_lang

Liten forklaring om nye ytelsen alternativer. Making installasjon på en av out kunder servere vi oppdaget at hans viktigste siden ble oversatt veldig lang - selv når det allerede var bufret. Alle andre sider ble oversatt raskt. Vi gjorde undersøkelser og dette er hva vi oppdaget. PHP ytelse går drastisk ned når du arbeider med virkelig store strenger. Jeg antar at i så fall PHP bare skriver det til noen midlertidige filen og arbeider på fil i stedet for i minnet. På grunn av dette endret vi oversettelse algoritme og virkelig store utganger er kuttet i mindre biter under oversettelse. Denne endringen påvirker bare store sider, og du kan konfigurere det ved ny ytelse parametere. Hva ble resultatet på forumet hovedsiden til vår kunde. Oversettelse tiden gikk ned fra ca 21 sekunder til ca 3 sekunder. Som jeg antar dette gjøre en forskjell for våre kunder Og vi håper at dette også vil gjøre stor forskjell for deg

PS.
    Til brukere som har kjøpt tidligere lisens tenke at vBET var støtte vB4 da - vennligst kontakt meg (PM eller mail). Hvis det er påvente installasjon tjeneste - vennligst send tilgang detaljer til Admin CP, vBSEO CP og FTP. Hvis du var forsikret om at vi vil endre dato på lisensen din - du minner oss om det. Thanks

Medlem
    Ble medlem
    November 2009

Quote Opprinnelig skrevet av vBET View Post
    PS.
    Til brukere som har kjøpt tidligere lisens tenke at vBET var støtte vB4 da - vennligst kontakt meg (PM eller mail). Hvis det er påvente installasjon tjeneste - vennligst send tilgang detaljer til Admin CP, vBSEO CP og FTP. Hvis du var forsikret om at vi vil endre dato på lisensen din - du minner oss om det. Thanks
    Text automatically translated from: German to: Norwegian
    Translated text
    Hvordan kan jeg forstå?

Hilsen
    Original text

Ble medlem
    Oktober 2009
    Blog Entries
    1

Vi hadde noen kunder som har kjøpt vBET tenker at den støtter vB4 når det ikke var. Så de ikke kunne bruke vBET i det hele tatt for noen tid. Det er derfor de ble lovet at deres konsesjon datoen vil bli endret slik at de vil tape noe på denne misforståelsen

Utestengt
    Ble medlem
    Mars 2010

Red face vBET 4.2.0 Released - vBSEO støttes! BETA

This text was not translated, because it is originally in Norwegian Hei vBet!

Er helt ny i dette forumet, mulig jeg poster i feil tråd.

Fant deg på nettet angånde oversetter av forum til andre språk.

Ved å kjøpe lisens til vBet 4.2.0 oversetter kjøper en da også med seg forumet vBulletin eller må en ha det seperat og evenuelt legge in oversetter senere.
    Eller inneholder kjøpet hele pakken forum og oversetter?

Og hvordan er det med webhotel osv. hvordan gjøres det?

Har en site i dag + et forum som er gratis, men ønsker meg veldig vBet oversetter og slippe reklamen fra den vi har forumet fra. Vil være selvstendig selv med eventuell reklame.

Er det mange Skin å velge i for forum?

Roger Meyer Norway

Ble medlem
    Oktober 2009
    Blog Entries
    1

Quote Opprinnelig skrevet av Pilar10 View Post
    This text was not translated, because it is originally in Norwegian Hei vBet!

Er helt ny i dette forumet, mulig jeg poster i feil tråd.

Fant deg på nettet angånde oversetter av forum til andre språk.

Ved å kjøpe lisens til vBet 4.2.0 oversetter kjøper en da også med seg forumet vBulletin eller må en ha det seperat og evenuelt legge in oversetter senere.
    Eller inneholder kjøpet hele pakken forum og oversetter?

Og hvordan er det med webhotel osv. hvordan gjøres det?

Har en site i dag + et forum som er gratis, men ønsker meg veldig vBet oversetter og slippe reklamen fra den vi har forumet fra. Vil være selvstendig selv med eventuell reklame.

Er det mange Skin å velge i for forum?

Roger Meyer Norway
    Hei Pilar10!

vBET er plugin til vBulletin så å bruke den må du ha vBulletin. vBET Lisensen omfatter bare vBET - Du trenger å kjøpe vBulletin separat. vBulletin er det kraftigste forumet motoren vi kjenner og det er tusenvis av skins

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33