Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger
Side 1 av 2 12 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 12

Tråd: vBET 4.4.0 Utgitt

1. # 1
    Michał Podbielski (vBET Personale) vBET sin avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009
    Blog Entries
    1

Standard vBET 4.4.0 Utgitt

Hallo

Som vi lovet vi gi deg støtte for andre oversettelser APIer! Som nå vBET støtter ikke bare Google, men også Microsoft Oversettelse API!

Denne versjonen er ansett BETA, på grunn av store endringer for å støtte andre oversettelser APIer, men forrige versjon vBET4.3.0 er nå anses å være stabilt. I vBET4.4.0 var det bare tre små bugs korrigert fra forrige versjon, også noen endringer gjort for vBulletin4.1.4 ny redaktør. Alle detaljer nedenfor.

MERK: det er ett ekstra oppdatere steg nødvendig:
    - Last opp til server innholdet i katalogen laste-once fra vBET pakke (inkluderer konfigurasjon for multi oversettelse API-støtte)

BUGS korrigert:

Endringer for vBulletin 4.1.4 nye redaktøren:

Kjente problemer (Vi anser det som vBulletin bugs og vente på vBulletin respons for offisielle feilrapporter):

Og som alltid - Enjoy vBET!
    Sist endret av vBET; 16-06-11 kl 21:59.
    Taurus og sergarch som dette.

2. # 2
    Medlem
    Ble medlem
    Juni 2010

Standard

SRY, men hva er "Opaque"?

Edit:
    Lastet opp "Last opp" og "laste opp en gang" til min fora rot. Installert nyeste xml men Online bug eksisterer fortsatt. Fine.
    Sist endret av wowglider.de; 16-06-11 kl 20:20.

3. # 3
    Ble medlem
    Oktober 2009
    Blog Entries
    1

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av wowglider.de Vis innlegg
    SRY, men hva er "Opaque"?

Edit:
    Lastet opp "Last opp" og "laste opp en gang" til min fora rot. Installert nyeste xml men Online bug eksisterer fortsatt. Fine.
    Jeg mente 'wrap' - allerede korrigert

Om Online utgave - selvfølgelig fortsatt den eksisterer - det er tydelig beskrevet i Kjente problemer seksjon i meget tråden du svar Og du hadde gitt link til vBulletin feilrapport og til vBET tråd hvor du kan finne quick fix og all informasjon om dette problemet. I dette øyeblikket venter vi på vBulletin respons på dette området.

4. # 4
    Medlem
    Ble medlem
    Juni 2010

Standard

Ok, beklager, jeg trodde det ville bli fikset med denne versjonen.

Edit:
    det Opaque ting er også et sted i din vbet... vet ikke hvor, men jeg sett dette før .. ;-)
    Sist endret av vBET; 17-06-11 kl 14:41. Årsak: off topic fjerne - beskrevet i egen tråd:)

5. # 5
    Ble medlem
    Oktober 2009
    Blog Entries
    1

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av wowglider.de Vis innlegg
    Ok, beklager, jeg trodde det ville bli fikset med denne versjonen.
    Vi ønsker å løse det, men vi anser det ikke vBET bug bare vBulletin bug. Også hvis vBulletin vil bo med endringer de har gjort i 4.1.4 så mest sannsynlig vil vi ikke lenger i stand til å støtte denne funksjonen (viser bruker flagget på nettet side). Vi må vente på vBulletin laget reaksjon nå. Vil de endre det og ingen endringer på vBET side vil være nødvendig. Eller de vil bo med selve løsningen og vi har virkelige problemet for å håndtere denne funksjonaliteten.
    Sist endret av vBET; 17-06-11 kl 14:41.

6. # 6
    Ble medlem
    Oktober 2009
    Blog Entries
    1

Standard

Bare for å minne - ikke fungerer online-brukere siden er problemet, og har enkel quick fix. Nå venter vi på vBulletin å håndtere dette da dette er deres feil (i dette øyeblikket med status "bekreftet"). Vi minner om dette, fordi vi får notater fra brukere at det ikke fungerer - ja vi vet

Quick fix er trivielt - vennligst se under linken nedenfor:
    Online brukere problemet (quick fix: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post8985) (VBulletin feilrapport: vBulletin JIRA)

7. # 7
    Junior Member
    Ble medlem
    September 2010

Standard Fikk denne feilmelding etter oppgradert til 4.4.0

Fikk denne feilmeldinger etter å ha oppgradert til 4.4.0

Fatal error: Call to undefined function vbet_isLangOn () in / disk2/forum/includes/vbenterprisetranslator_functions_hooks.php on line 1002

8. # 8
    Ble medlem
    Oktober 2009
    Blog Entries
    1

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av cevo Vis innlegg
    Fikk denne feilmeldinger etter å ha oppgradert til 4.4.0

Fatal error: Call to undefined function vbet_isLangOn () in / disk2/forum/includes/vbenterprisetranslator_functions_hooks.php on line 1002

Vennligst åpne nye tråd for dette i Bugs Report seksjon - vi vil være i stand til å klare det der.

9. # 9
    Medlem
    Ble medlem
    Januar 2010

Standard

Tekst automatisk oversatt fra: Hebrew til: Norsk
    Oversatt tekst
    Det er en destinasjon / dato når den stabile versjonen kommer ut?
    For måneder lastet jeg systemet og vente på en stabil versjon og din gyldige
    Original tekst

10. # 10
    Ble medlem
    Oktober 2009
    Blog Entries
    1

Standard

På dette tidspunktet har vi ikke utgivelsesdato for neste versjon. Egentlig så stabil regnes versjon vBET4.3.0. vBET 4.4.0 legger til støtte for Microsoft oversettelse og løser noen bugs fra 4.3.0. I dette øyeblikk i 4.4.0 har vi 8 bugs - alle er allerede rettet, og det vil bli inkludert i neste utgivelse.

For øyeblikket kan jeg si at vBET4.4.0 er ganske stabil. Viktigst bugs som du bør vurdere å løse ved quick fix er:
    - vBET flere brukergrupper anses som utestengt
    - Microsoft oversettelse av tekster som "character
    - Ikke funnet vbet_isLangOn ()
    - <-! VBET_SNTA -> ble lagt inn i databasen for rapportert innlegget
    - Disappearing flere brukergrupper for brukere

Som jeg skrev disse alle vil bli inkludert i neste utgivelse. På dette tidspunktet er vi fortsatt venter å se ikke noe annet vises. Hvis du er i travelt du kan installere vBET4.4.0 og gjøre raske reparasjoner.

Side 1 av 2 12 SisteSiste

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27