Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger Sjekk vBET på vBulletin 5

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 5 av 5

Tråd: vBET 3.2.0 sluppet

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009
    Blog Entries
    1

Default vBET 3.2.0 sluppet

Denne versjonen inneholder nye funksjoner som ble etterspurt av brukere og korrigerer noen bugs (for det meste lite noes og en større for lenker i oversatte RSS). Vennligst se detaljer nedenfor.

Hva er nytt:
    • Automatisk detekterer hvor språk meldingen er skrevet (Kan konfigureres med 4 forskjellige strategier)
    • Under logg sjekker har brukeren standard språk satt og omdirigerer til redigere detaljer side (konfigurerbar)
    • Gjør det mulig å sette brukt standard språk fra Admin CP
    • Viser bruker standard språk i medlemslandene info side
    • I registreringen side standard språk feltet kan vises som liste eller sett av radioknapper med flagg (konfigurerbar)
    • Lagt til støtte for egendefinerte sted for rullegardinmenyen

Korrigert feil:
    • Korrigert problem med linker i språk = stil når # inkluderes i lenke
    • Korrigert problem for linker oversettelse for 2 byte tegn på ikke UTF-8 fora
    • Korrigert problem med å komme tilbake til forum standard språk (cookies clearing)
    • Linker for oversatt RSS-kanaler med vBSEO fungerer fint nå

Endret maler:
    • vbenterprisetranslator_flags_begin
    • vbenterprisetranslator_flags_end

Andre:
    • Enklere integrasjon med vBSEO (For nye vBET 3.x installasjoner)

Junior Member
    Ble medlem
    November 2009

Default takk

Takk for den nye versjonen vi satt opp it.I håper det vil fungere uten problemer
    Vårt nettsted er et *** site.If dette systemet fungerer vil det være en veldig god referanse for you.I ll dele mine analytcs her.

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009
    Blog Entries
    1

Og dette vil også være stor for fora som tillater gjestene å skrive meldinger

Ha det gøy! og vi er glad du liker det

Medlem
    Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av vBET View Post
    Hva er nytt:
    • Viser bruker standard språk i medlemslandene info side
    Hvor er denne innstillingen? Er det et alternativ i admincp at vi må justere? Er dette vises som standard? Fordi når du går på medlemmet info side, ser jeg ikke språket som brukes av brukeren.

Medlem
    Ble medlem
    Oktober 2009

Glem det, fant jeg det. Jeg så ikke det var foruten online status. Jeg var ute under en av fanene, spesielt "Min informasjon".

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33