Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger
Resultater 1 til 8 av 8

Tråd: no traslation

1. # 1
    Junior Member
    Ble medlem
    April 2010

Standard no traslation

no traslation

2. # 2
    vBulletin Enterprise Oversetter (vBET) Personale
    Ble medlem
    Mai 2010

Standard

hello,

prøve denne løsningen http://www.vbenterprisetranslator.co...faq.html # post9

forumet språk alternativet du har i admincp -> vBET-> Main
    Sist endret av kamilkurczak; 13-06-10 kl 13:19.

3. # 3
    Junior Member
    Ble medlem
    April 2010

Standard

1. Du har ikke brakk monteringsanvisninger. Du må konfigurere Forum språk alternativet. Bare konfigurere mod >>>>>>>> Jeg gjorde
    2. Du setter galt Google Translation API-nøkkel - sette den til passende verdi eller fjerne det (ikke anbefales - bare sett den riktig) >>>>>>>> Jeg fikk den og sette den
    3. Av en eller annen grunn du ble blokkert av Google >>> Google indeksert nettstedet mitt, men hvordan vet jeg at mitt nettsted er blokkert

4. # 4
    Ble medlem
    Mai 2010

Standard

indeksering har ingenting å oversettelse.

du sannsynligvis ble blokkert av Google.

vennligst lage en googletest.php fil og sette den på serveren:
    her har du en komplett løsning (med kode)
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1728

5. # 5
    Junior Member
    Ble medlem
    April 2010

Standard

Resultatet er

Starter oversettelse test
    Test resultat:
    Test error: Ingen URL set!

6. # 6
    Ble medlem
    Mai 2010

Standard

hello,
    Dette er ikke en vBET feil, er dette en feil fra cURL.
    du trenger for å finne en løsning på google for "ingen url satt krølle feil".

7. # 7
    Junior Member
    Ble medlem
    April 2010

Standard

Jeg har ingen idé
    Men det jeg ønsker å vite
    er dette problemet kommer fra server innstilling? eller noen der?

8. # 8
    Michał Podbielski (vBET Personale) vBET sin avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009
    Blog Entries
    1

Standard

Som du kan se deg få feil fra cURL biblioteket - så du må lete etter svaret på cURL området. Vennligst sjekk først at du testet med riktige koden - at det ikke var noen ekstra karakter satt ved en feil (som å gå inn før lagre). Denne testen koden er også tilgjengelig i vBET pakke / Do-not-upload/tools/googletest.php.

Vær oppmerksom på at vi tilbyr her vBET støtte. Hvis problemet ikke er knyttet til vBET vi ikke gjort ytterligere undersøkelser, ellers ville vi løse eventuelle problemer av noen barn. Dette er ikke vår rolle. Akkurat nå vet du hvor problemet eksisterer. Vennligst undersøke dette. Vi er ansvarlig kun for vBET kode og hvis noe svikter utenfor det vi er rett og slett ikke i stand til å være ansvarlig for det.

Jeg gjorde litt Google søker etter din feilmeldingen og fant en hint om feil statiske navn - det er derfor jeg ber deg sjekke igjen koden teste. Fant ingen andre hint. På slutten, vennligst ta kontakt med din hosting leverandør for å løse din server problemer. Det kan være på serverkonfigurasjonen nivå det kan være på cURL bibliotek bug. Kan ikke fortelle.

Vet at det ikke er den endelige løsningen, men håper at minst du vet hvor du skal gå nå. Som jeg skrev - det er ikke vBET problem og det er utenfor vår kontroll. IT er noen av server problemet og håper du vil takle det fort - det ikke selv da med din hosting leverandør støtte

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27