-
Ikke oversette fra noe annet enn engelsk?
Fungerer fint oversette engelsk til noe annet ... Men hvis jeg navigere til / forum / es /********** og deretter legge på spansk, betyr det ikke konvertere innlegget tilbake til engelsk (eller andre språk).
Jeg har satt:
Vis original tekst for brukeren: Lagt til av Javascript
og også prøvd andre alternativer, men ingen ser ut til å fungere. Jeg er sikker på at det er noe dumt jeg gjør ....
Også, jeg ser ikke oversatt webadresser, men jeg er ok med det for nå. (Ved hjelp vBSEO)
-
vBulletin Enterprise Oversetter (vBET) Personale
hello,
først (om dine andre problemet) - Links som har blitt oversatt, må du endre to filer:
1. FORUM_ROOT / includes / functions_vbseo_createurl.php
2. FORUM_ROOT / includes / functions_vbseo_url.php
hele instruksjonen du har i gjør-ikke-upload mappe (readme) - en del av vBSEO integrasjon (Integrasjon med andre mods)
Nå om hovedspørsmålet (oversette): Gå til-> admincp-> vBET-> Google
Jeg foreslår å sette tillit google Når tilliten verdig i Google Language Detection
Du kan angi nivået av tillit - Jeg foreslår å sette 0,1 (10%) i Google Language Detection Confidence
Som standard hvis det er 0,1 - så hvis Google er minst 10% sikker på om meldingen språk da vBET vil markere ny melding ved lang bbcode automatisk. Hvis Google ikke vil være sikker nok - Meldingen forblir som den er og admin kan oppdatere den manuelt hvis det er nødvendig.
påkrevd, Må du manuelt redigere eksisterende innlegg. Du må legge den eksisterende teksten i [lang] tags.
alt er beskrevet her: http://www.vbenterprisetranslator.co...e-support.html
Sist endret av kamilkurczak; 04-06-10 kl 22:30.
-
Oversette problemet: Jeg får det, hvis jeg ønsker å legge på spansk, kan jeg være på alle språk, inkludert standard, men må sette en [lang = es] BBCode rundt innlegget mitt da, riktig? Og så vil systemet automatisk oversette til det språk (en gang jeg legge til lang BBCode)?
ETA: Missed ett skritt på vBSEO instrukser ... det fungerer alt nå .. TAKK ******
Én mindre ting og jeg lurer på om dette er greit .. ser på en tråd nå .. Tittel er:
Realmente bueno nueva característica .
URL inneholder aksent i ... er at okay i google etc?
realmente-bueno-nueva-caracter%C3%ADstica-628861/
Sist endret av widotcom; 05-06-10 kl 00:12.
-
hello,
det er ikke ok (caracter% C3% ADstica)
Pleae sørg for at du har gjort alle nødvendige konfigurasjoner av vBulletin (og vBSEO hvis du har) er beskrevet i ReadMe.html i installasjonspakke. Hvis du ikke så kan du ha problemer med enkelte språk tegn.
oversette problem: hvis du setter "Trust Google når resultatet er tilliten verdig" nye innlegg vil bli automatisk satt i lang bbcode, men du må pakke opp de gamle innleggene i denne koden.
Hvis du skriver i forumet morsmål denne teksten ikke vil bli pakket i en tag.
Sist endret av kamilkurczak; 07-06-10 kl 15:34.
-
oh, jeg er lei ..
Dette er ikke et problem. Prøv å sjekke denne koblingen i en annen nettleser (Opera, Firefox),
skal være korrekt oversatt.
Dette er et problem med nettleseren. Google gjennomsøker lenken korrekt (med brevet).
Tags for denne tråden
Regler for innlegg
- Du kanskje ikke starte nye tråder
- Du kanskje ikke poste svar
- Du kanskje ikke legge til vedlegg
- Du kanskje ikke endre innleggene dine
-
Forumregler