Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger
Side 2 av 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 13 av 13

Tråd: Strøm servere

1. # 11
    Michał Podbielski (vBET Personale) vBET sin avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009
    Blog Entries
    1

Standard

OK - oppdater fullført. Også sende deg på e-post noen hint om hvordan å diagnostisere hva som skjer hvis problemet fortsatt eksisterer.

One more hint: tenk deaktivere noen språk hvis dine faktiske forumet ikke kan håndtere alle disse.

Også svært viktig! Vennligst brakk hint henhold linken nedenfor. Jeg ser akkurat nå at du ikke blokkere irrelevante sider i robots.txt, så du definitivt kan forbedre ytelsen. Detaljer her: http://www.vbenterprisetranslator.co...rformance.html

2. # 12
    Medlem
    Ble medlem
    Desember 2009

Standard

Tekst automatisk oversatt fra: Italiensk til: Norsk
    Oversatt tekst
    Hei,
    Jeg har ikke gjort noe ennå kjent, men allerede har to problemer:
    1. Jeg er allerede rapportering hundrevis av feil av denne typen mysql_connect () [function.mysql koble <a href='function.mysql-connect'> </ a>]: For mange tilkoblinger / home / skole / domener / scuo.la / public_html / includes / class_core.php on line 311
    2. webadresser på sidene oversettes fungerer bra med firefox, men ikke med explorer. For eksempel denne siden
      vinger .. e-książki?
      leser det så bra i Firefox, men ikke skanne.
    Du kan ikke fikse deg, eh?
    Min vert og min webmaster så mye at de testene, men ikke klarer å løse disse problemene.
    Jeg betaler for tjenesten, ikke bekymre deg.
    takk
    Original tekst

3. # 13
    Michał Podbielski (vBET Personale) vBET sin avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009
    Blog Entries
    1

Standard

Hei,

Om dine problemer:
    1. Dette er MySQL konfigurasjon problemet. Du åpner for mer Apache emner enn MySQL tilkoblinger, så når din server har masse kunder og alle Apache trådene er opptatt er det ikke nok MySql tilkoblinger. Vennligst endre MySQL fongiuration. Her er manuell: MySQL:: MySQL 5.1 Reference Manual:: B.5.2.7 For mange tilkoblinger
    2. Jeg sjekket denne nettadressen i bod IE og Opera, og i bod fungerer det fint. Vær oppmerksom på at under IE lenken kan se rart ut, men det er riktig kobling - IE er bare eneste nettleseren i dette ordet som ikke støtter visning av bokstaver i% notasjon. Det er fortsatt den samme linken - bare se HTML-utgang i henhold til Opera, og du vil se samme% notasjon. Opera (og alle andre nettlesere unntatt IE) bare vise det pent. Også oppmerksom på at dette er verdens standard, slik at Google (og andre roboter) vet hvordan du skal tolke det og indeksere dem på riktig måte. Det er ingen problem her (Eller jeg hadde ikke forstått hva det handler om )

Side 2 av 2 FørsteFørste 12

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27