Jeg har problemer mens du tar sikkerhetskopier av nettstedet, er backups tidsavbrytes trolig på grunn av store database meste av data er skapt av vbet cache, hvordan jeg kan tvinge fjerne cache?
Jeg har problemer mens du tar sikkerhetskopier av nettstedet, er backups tidsavbrytes trolig på grunn av store database meste av data er skapt av vbet cache, hvordan jeg kan tvinge fjerne cache?
På dette tidspunktet å gjøre dette må du:
1. Timelig satt cache TTL til 1
2. Timelig setter clearing strategi siste
3. Gå til planlagt oppgave og manuelt utløse oppgave for cleating cache
4. Still ryggen cache-innstillingene
Vær oppmerksom på at vi har planlagt gjennomføringen av filhurtigbufferen som ikke vil ha slike problem.
vBet,
Kan være hvis du snakker med folk fra DragonByte Tech Forum de kan hjelpe deg til å bruke VBOptimise som backend for å lagre vbet cacher.
De har allerede støtte
FileCache
MemCache
Xcache
APC
EAcceletator
Wincache
prøve snakke med Deceptor jeg virkelig tror han kan hjelpe deg med å snu vbet raskere.
Vennligst gi vboptimise en prøve og alle kan bli lykkelig
Takk,
Vi planlegger å støtte filhurtigbufferen og klar cache motorer Dette er vårt neste skritt. Neste uke skal vi velkommen til nytt team medlem, og ting vil gå raskere
Vi vil holde i tankene din melding og bruke den høna vi starter cache endringer
Bare for å oppdatere denne tråden. På dette tidspunktet vBET støtter cache rengjøring Booth: automatisk og manuell.
Også vi allerede støtte minne cache for flere motorer: Memcache, APC, XCache, eAccelerator og det er lett å legge til støtte for nye