Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 8 av 8

Tråd: PHP Advarsel: preg_replace_callback(): Krever argument 2, 'vbet_createURLForAddressNoReplacehref', includes/vbenterprisetranslator_functions.php på linje 222

  1. #1
    Junior Member
    Ble medlem
    Jul 2018
    Innlegg
    8

    Default PHP Advarsel: preg_replace_callback(): Krever argument 2, 'vbet_createURLForAddressNoReplacehref', includes/vbenterprisetranslator_functions.php på linje 222

    Code:
    PHP Warning: preg_replace_callback(): Requires argument 2, 'vbet_createURLForAddressNoReplaceHref', to be a valid callback in ..../includes/vbenterprisetranslator_functions.php on line 222

    andre feil:


    når du oversette til andre språk brukere online forsvinne:

    https://gyazo.com/fc645acdda225e65bc648469b29b1f96


    Jeg tror at det er bare to feil som fortsatt være fast for en fungerende produkt på en live-brukeren styret.

    jeg bruker den nye utgivelsen.
    Sist endret av Matt; 25-07-1810:19.

  2. #2
    Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009
    Innlegg
    3,037

    Default

    Takk, vi glemte å legge til en ting. Dette vil bli rettet opp i nect utgivelsen.

    For quick fix vennligst:
    1. Åpne fil includes\vventerprisetranslator_functions.php
    2. Finn:
      Code:
      function vbet_createURLForAddressNoReplace($language, $address) {
    3. Lim inn FØR det:
      Code:
      function vbet_createURLForAddressNoReplaceHref($what) {
      	return 'href="'.vbet_createURLForAddressNoReplace($_REQUEST['language'], $what[1]).'"';
      }


    Vennligst la oss få vite det gjør det løser problemet.

  3. #3
    Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009
    Innlegg
    3,037

    Default

    Ingen svar - vi antar at problemet er borte.

  4. #4
    Junior Member
    Ble medlem
    Jul 2018
    Innlegg
    8

    Default

    Hei beklager, jeg var på tur i 10 dager.

    Jeg har brukt din rediger og det gjorde ikke endre noe.

    har fortsatt samme feil: PHP Advarsel: preg_replace_callback(): Krever argument 2, 'vbet_createURLForAddressNoReplacehref', til å være en gyldig innb. i ..../includes/vbenterprisetranslator_functions.php på linje 222


    også brukernavn online er fortsatt skjult når oversette.

  5. #5
    Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009
    Innlegg
    3,037

    Default

    Vi flytter vår server akkurat nå, så det første vi må gjøre det ferdig, så skal vi håndtere dette problemet. Vi vil kontakte deg snart.
    I mellomtiden kan du prøve å installere nyeste utgivelsen - det er den samme endringen, men kanskje har du sett noe galt.

  6. #6
    Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009
    Innlegg
    3,037

    Default

    For å gjøre det enklere for deg vil vi løse problemet på din side. Kan du PM meg tilgang til informasjon til din FTP-og Admin CP (av sikkerhetsmessige årsaker anbefaler vi å sende oss midlertidig passord eller konto).

  7. #7
    Junior Member
    Ble medlem
    Jul 2018
    Innlegg
    8

    Default

    Quote Opprinnelig skrevet av vBET View Post
    For å gjøre det enklere for deg vil vi løse problemet på din side. Kan du PM meg tilgang til informasjon til din FTP-og Admin CP (av sikkerhetsmessige årsaker anbefaler vi å sende oss midlertidig passord eller konto).
    Jeg har gjort det nå, sir! Takk!

    Det er to feil.

  8. #8
    Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009
    Innlegg
    3,037

    Default

    Jeg ser du ikke brakk nøyaktig vårt quick fix instruksjoner og lim inn koden nit FØR, men ETTER å ha kode i punkt 3. Det er derfor det ikke fungerer for deg. Jeg fikset det for deg, ved å sende via FTP-filen fra forrige utgivelse. Ikke det virker som jeg ser.

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

  • Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •