Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 3 av 3

Tråd: Innlegg direkte som russisk, charset er av

  1. #1
    Senior Member
    Ble medlem
    Juni 2010
    Innlegg
    276

    Default Innlegg direkte som russisk, charset er av

    Jeg har et CMS utenfor vbulletin som jeg kan legge ut innhold med, nå har jeg et behov for å legge ut direkte som russisk, men det fungerer ikke.

    Hvis jeg innlegget er opprinnelig fra et tekst-dokument som ble sendt til meg at jeg får

    ОнÐ"аÐ1н казÐно Ð'уÐ"кан: 1000 Ð 1 пер¤Ð¾Ð½Ð°Ð"ьнÑ"Ð1 бон

    Jeg prøvde å lime inn i google translate som de viser teksten re-kodet og kopiert/ limt inn, og fikk for det meste spørsmålstegn.

    Russiske siden som er angitt lang=& amp; quot;ru" charaterset er UTF-8

    Odd del er inne i meg editor alt vises på riktig måte

    Jeg vet at dette er utenfor Vbet verktøy, men ville elske noen innsikt i hvordan vbet gjør det på min russiske sider perfekt etter oversettelser.

    https://www.allfreechips.com/ru/

    takk!
    Chris

  2. #2
    Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009
    Innlegg
    3,037

    Default

    Mest sannsynlig databasen har ulik koding, så når du setter god tekst der det er tatt som noe annet. vBET vet ikke databasen er i UTF-8 og tekst kan lagres som den er, eller har ulik koding og vi har til å lagre tekst på en spesiell måte (se funksjon vbet_encodeToSafeUTF8).

  3. #3
    Senior Member
    Ble medlem
    Juni 2010
    Innlegg
    276

    Default

    Takk, vil jeg se på det

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

  • Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •