PDA

View Full Version: Løst Støtte Under Circunstances som alle andre følge

techanalyst
12-10-11, 22:14
Dårlig godta støtte så lenge:

1.) Ingen kode endringer eller modifikasjoner til tredjepart plugins eller vbulletin selve
2.) Ingen forhindrede plugins

VBulletin, VBSeo og Dragonbyte har Gud rettigheter på min fora og de gjør ikke noen av de ovenfor

vBET
12-10-11, 22:16
Du var allerede fortalt - Ja. Vi vil gjerne hjelpe deg:)

techanalyst
12-10-11, 22:17
Uten å gjøre noen endringer i koden, eller ALTERNATIVET endringer i eventuelle ther plugin kjører

vBET
13-10-11, 00:28
Uten å gjøre noen endringer i koden, eller ALTERNATIVET endringer i eventuelle ther plugin kjører

NØYAKTIG! Vi skrev allerede den til deg flere ganger. Og bare fjernet din siste innlegg her - Vennligst ikke gjentas meldingene og over igjen - det er anses for søppelpost, og vil bli fjernet. Ingen mening å slå i sirkel.

Så du var allerede flere ganger bekreftet at vi vil gjort nei koden eller ALTERNATIVET endringer og andre plugins kjører. Også vil vi DISSABLE ingenting. På samme måte som du ville.

Så vennligst Stopp for å lage unnskyldninger og la oss - jeg virkelig tvil om at problemet virkelig eksisterer eller hvis du vil ha vBET funksjonelle på forumet. Dette er skrevet uten noen intensjon om personlige angrep - jeg vil bare fortelle deg at i mitt inntrykk det ser ut som du ikke ønsker det (og vi vet at-du kan støtte person på forumet, - du har skrevet det selv - også du kan alltid sette midlertidig tilgang eller test forum med brukere dato fjernet hvis det er noe som er avgjørende, men det ikke er-du skrev at støtte for forskjellige Modifikasjon har tilgang til din forum). Så i faktiske satiation personlig jeg vandrer hva er årsaken av slik oppførsel? Og som muligheter jeg tror at problemet kan gjøres opp (ikke virkelig eksisterer) bare for å ha grunn til å skrike for refusjon. Ingen personlige angrep - du virkelig screamed for den ved hjelp av øvre tilfeller og du virkelig allerede skrev flere falske uttalelser jeg må ta det under vurdering at vi kan diskutere her ikke eksisterende problem gjort opp for å tvinge refusjon. Jeg ikke fortelle du gjør det - jeg vil sette din oppmerksomhet hvordan det kan se og ber deg om å bare vise oss at problemet virkelig eksisterer, og selvfølgelig tillate oss å hjelpe deg i tilfelle hvis du har problemet med forsvinne anførselstegn for svar.

Så igjen - vi vil ikke endre andre plugins konfigurasjon og heller ikke koden eller deaktivere noe. Så fortelle ingen flere unnskyldninger - bare oss arbeid på problemet hvis det virkelig eksisterer. Jeg kan ikke si at det ikke, jeg bare si jeg ha rimelig tvil om den. Jeg vil du skal vite at jeg har grunn til å tvile som. Og Vær oppmerksom på at jeg vil være veldig glad for å hjelpe deg og gjøre vBET fungerer som den skal på din forum Hvis du bare vil ha det, og la for den.

Jeg er 1: 30 om natten i vårt land - slik at vi vil gå dit senere.

techanalyst
13-10-11, 00:54
Jeg vil faktisk at det fungerer, Im faktisk jakt ned andre oversettelse plugins. Jeg vil virkelig ha dette fungerer, men jeg vet for et faktum Hvis du får tilgang youll endre alternativer i vbseo eller vbulletin, som er hva jeg ønsker ikke. Så din plugin ikke fungerer som jeg forventer, rettferdig dvs en svært antakelsen, ikke arbeide så "denne kunden" ønsker. Jeg kjører rikelig, Photopost Pro, VBTube osv., alle kjøpt og merkevare gratis, alle drage byte, vbseo, vbulletin etc etc, aldri en gang har jeg bedt om en tilbakebetaling hvorfor? Fordi de "arbeidet som jeg forventet"

Du ringte meg en scammer? Vil kanskje spørre omtrent 9 andre plugin-leverandører og mennesker gjør tema arbeide, Ive en gang hadde aldri å be om refusjon, og heller ikke noen av dem kalte meg en scammer

Var jeg vurderer det før du ringte meg en scammer igjen fornærme en egendefinert, og forventer at de skal samarbeide med deg?

Im ikke blaming programvaren, Im bare opplyser om programvare-isnt riktig for mitt forum for, jeg vil finne en annen oversettelser plugin som ikke krever dette, og dårlig bare vurdere dette en $200 + leksjon lært

techanalyst
13-10-11, 01:00
Faktisk i stedet for en refusjon putte en kobling eller varsel opp sier endringene som kreves før kjøp, id heller vet at min 200 + lekse hjulpet noen andre ut

Eller

Dårlig holde lisensen og ikke bruke programvaren til "Jeg kunden" vet dvs det i bedre form for å bruke? Og for gang jeg eier det og ikke bruke det du ikke vil starte telle 365 dager av oppdateringer før jeg begynne å bruke det

vBET
14-10-11, 23:06
Faktisk i stedet for en refusjon putte en kobling eller varsel opp sier endringene som kreves før kjøp, id heller vet at min 200 + lekse hjulpet noen andre ut

Eller

Dårlig holde lisensen og ikke bruke programvaren til "Jeg kunden" vet dvs det i bedre form for å bruke? Og for gang jeg eier det og ikke bruke det du ikke vil starte telle 365 dager av oppdateringer før jeg begynne å bruke det

Ingen endringer i koden er nødvendig i det hele tatt å arbeide vBET med vBulletin.

vBET
14-10-11, 23:08
...Jeg virkelig ønsker dette fungerer, men jeg vet for et faktum Hvis du får tilgang youll endre alternativer i vbseo eller vbulletin, som er hva jeg ikke vil ha. Plugin fungerer så ikke som jeg forventer...

Dette er bare mer enn absurd Unnskyld - du vet fremtiden... Vet du også tall for lotteriet?...

Du var trygg på flere ganger at ingen konfigurasjon av andre plugins og heller ikke vBulletin vil bli endret. Dette er bare en unnskyldning. Uansett som du skriver at det funksjonelle, når det du gjør er mot dine ord. Hvis du vil gjerne ha vBET arbeider på forumet vil du tillate for å hjelpe deg. Men det er ikke mulig å hjelpe når problemet er bygd opp bare for å tvinge refusjon - hva ville perfekt unnskylde hele din oppførsel i tilfelle dersom det er svindel. For øyeblikket er dette problemet anses som mulig bedrageri og stengt siden ingen hjelp er nødvendig.

Vi er her for å hjelpe deg med problemet hvis det virkelig eksisterer:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vB Enterprise Translator 4.9.2