PDA

View Full Version: Løst Hvordan fjerne vbet språkkoden

norku
05-10-11, 10:41
Jeg ikke installerbar vbet men språkkoden ble ikke fjernet [lang = x], etc I don't want to have to go through hundreds of pages to remove them manually so did I miss a step? Can the code be removed without having to go through every single thread/post?

r.dziadusz
05-10-11, 12:33
Høyre nå avinstallere vBET vil ikke rent BBcode, Vennligst merk at i fremmedspråk vil bo i dette språket, så du mistet brukere etter fjerner vBET, videre blir det svært vanskelig å lese uoversatt innlegg derfor - kanskje bedre løsning er å slette disse innleggene på alle.
Men hvis du bare vil slette "[lang = x"osv jeg kan kode for deg en robot-renset ved slutten av uken

norku
05-10-11, 12:42
Det jeg trenger rengjøring er webadressene... URL-adressen for tråder som var skrevet av noen som hadde et fremmed språk som er angitt i deres profil er fortsatt viser [langtitle = x] [/langtitle] hvor jeg fikse det?

Jeg ble kvitt [lang = x], [/lang], [notranslate] etc by using vb censoring. I desperately need help with the urls though...

Here's one: .xxxxx.com/forum/f23/[ langtitle=fr]insigne-vrai-ou-faux-[-langtitle]-5565/

How do I get the rubbish out and turn it into:

http://www.xxxxx.com/forum/f23/Dinsigne-vrai-ou-faux-5565/

norku
05-10-11, 13:46
Beklager, men jeg trenger å bump dette...

Også omdirigere nå redundante lenker i Google-indeksen til fremmedspråk sider på forumet mitt?

vBET
05-10-11, 13:59
Som Radek skrev - vil vi forberede du robot (PHP-skript) som fjerner alle lang, langtitle og notranslate BBCodes. Dette vil bli gjort og levert til deg i denne uken.

Hvis du har langtitle i URL-Adressen betyr det at langtitle er inkludert i tråd tittel. Endre tittelen på tråden, og fjerne den. På steder som er viktige og ikke kan vente bare endre det manuelt. Andre steder vent for skriptet.

norku
05-10-11, 14:05
Hei,

Hvorfor ikke du advare folk at vbet bb koden ikke er fjernet når du avinstallerer? Hvorfor ikke du allerede har verktøyet hvis du vet at dette skjer? Jeg setter pris på hjelp, men jeg ønsker å fullt ut ikke installerbar og ikke vente for uke mens Google indekser feil URL-adresser for pσ en mσte...

Hva med omadressering for /da, /de, /es osv tråder som Google har allerede indeksert?

vBET
06-10-11, 02:24
Hei,

Svaret for messe spørsmålet er - fordi det var virkelig uvanlig å avinstallere vBET når det virkelig er nødvendig og brukes. Vi hadde be om slike verktøyet en gang før, men brukeren bestemte seg for å bo med vBET og bare følg med det på riktig måte.

Også vi kan ikke gjøre dette i avinstallere koden - avinstallere kan ikke være potensielt skadelig. Hva du trenger vil kreve database backup i tilfelle noen problemer.

Merk også at hvis du har deaktivert vBET deretter Google ikke indekserer feil URL-adresser, fordi slike ikke vises.

For allerede indeksert - bare lage omdirigering regler som vil omdirigere alle disse forespørslene tilbake til det opprinnelige. Bruk dette (vennligst prøve dem):

#RewriteRule ^/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/$ / [L,QSA]
#RewriteRule ^/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/(.*)?$ /$2 [L,QSA]

Legge til forum-mappe der. Hvis du har problemer med bare gi oss din vBET regler og vi vil sende deg tilbake endret. Eller med andre ord - de er 2 første vBET regler der du bør fjerne vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1 & Omdirigert =

norku
06-10-11, 09:51
Omskrivingsregler fungerer ikke. Hver gang en gammel vbet siden kalles genererer en 404.

Jeg har vb installert i /forum

. Htaccess er i public_html

RewriteRule ^forum/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/$ / [L,QSA]
RewriteRule ^forum/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/(.*)?$ /$2 [L,QSA]

Eventuelle nyheter på BB code Removal Tool?

vBET
06-10-11, 11:37
Forum katalogen lagt på feil sted, kan du bruke denne:

RewriteRule ^/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/$ /forum/ [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/(.*)?$ /forum/$2 [L,QSA]
#just comment to see whole 2nd rule

Men dette anta å være ikke i public_html bare i forumet katalogen. Beste måten er - bare bruke regler du hadde før og endre disse. Hvis du ikke har noen, så vi blir nødt til å finne rette. Bruk dette i forumet katalogen først. Hvis du ønsker å bruke den i hoved-katalogen, så sjekk først uten ekstra / forum

norku
06-10-11, 13:18
Alt fungerte fint med htaccess i / da jeg hadde vbet installert. Ja, jeg prøvde min gamle reglene først, men de blir ignorert. Jeg kan ikke få reglene til å fungere i enten /forum eller /. Jeg kunne bare la ting som de er, og se Google spuntveggstål 404 etter 404 på Verktøy for webansvarlige, men jeg ville foretrekke en feilfri viderekobling.

Ønsker du å ta en titt? Jeg kan PM deg admin / ftp-tilgang.

norku
06-10-11, 14:34
Fortsatt her

norku
06-10-11, 16:20
og fortsatt her. Du er ikke her mer om tross PM over to timer siden når du definitivt var her. Jeg kommer til å gjøre litt te. Jeg kan vente

norku
06-10-11, 19:39
og tilbake. Noen nyheter?

vBET
06-10-11, 21:25
Alt fungerte fint med htaccess i / da jeg hadde vbet installert. Ja, jeg prøvde min gamle reglene først, men de blir ignorert. Jeg kan ikke få reglene til å fungere i enten /forum eller /. Jeg kunne bare la ting som de er, og se Google spuntveggstål 404 etter 404 på Verktøy for webansvarlige, men jeg ville foretrekke en feilfri viderekobling.

Ønsker du å ta en titt? Jeg kan PM deg admin / ftp-tilgang.

Behage Vis meg din .htaccess før vBET ble fjernet. Også SPAM ikke vennligst - den har ingen mening. Merk også at som PM beskjeder er private meldinger - de venter lenger evaluering hvis ikke var forespurt og kan vente lenger hvis en av våre ansatte er fraværende opptatt. Inntil bedt om å sende adgangsdata Vennligst skriv på forumet slik at alle våre personale kan hjelpe deg. Få tilgang til informasjon er det ikke nødvendig her - bare send din fulle .htaccess før vBET ble fjernet.

PS.
Jeg arbeider nå rettinger i nye BETA løslate - Radek var her og ikke kunne hjelpe deg fordi du sender informasjon til meg ved PM. beklager du måtte vente.

norku
07-10-11, 09:05
Spam? Du var på forumet før, under og etter punktet hvor jeg sendte denne PM. Jeg sendte den etter å ha ventet over en lengre periode av tid til et svar på tråden. Hvis du ikke kan være brydd å dra deg selv bort for et par sekunder for å svare på spørsmål og du kan i det minste har erkjent mottak av PM. DU forårsaket problemet jeg opplever. Vbet DOESN'T arbeid som annonseres (Ja, utenfor din kontroll som jeg vet), og alt jeg ønsker er å få den av min forum raskt. Men det kan ikke bare avinstalleres som alle andre Vb-tilleggsprogrammer. Oh Nei, fordi Vbet forlater sin BB koden splattered hele stedet.

Ingen steder er på nettstedet det en fullstendig beskrivelse av hvordan du fjerner Vbet. Nei der du forteller oss at BB koden ikke fjernes når vi avinstallerer og at vi må vente til dager for et verktøy for å fjerne den. Verktøyet bør være en del av installasjonspakken, men du helt klart liker ikke snakker om som. I stedet jeg får et utrolig arrogante svar der du effektivt sa at du aldri vurdert muligheten for at noen ville ønske å ikke installerbar Vbet?!

Så, jeg nå har tusenvis av indekserte koblinger som er nå alle produsere 404s og et par hundre innlegg som inneholder BB koden og jeg er problemet?

Så langt viderekoblingene er bekymret hva tror du ønsker å vite? Jeg har vb-programserien som er installert på /forum som jeg har fortalt deg gjentatte ganger. Bare ett sett med viderekoblinger fungerer, og jeg vet at du vet at for å få Vbet jobber med Vb installert på /forum. Jeg tilbød du ftp og admin tilgang, slik at du kan ta en titt for deg selv, men du åpenbart ikke har samme mengden tid som du hadde da jeg var fortsatt en kunde....

Her er htaccess før du fjerner vbet. Det var lokalisert i public_html og arbeidet aldeles (jeg har vb installert på /forum)

# Comment the following line (add '#' at the beginning)
# to disable mod_rewrite functions.
# Please note: you still need to disable the hack in
# the vBSEO control panel to stop url rewrites.
RewriteEngine On

# Some servers require the Rewritebase directive to be
# enabled (remove '#' at the beginning to activate)
# Please note: when enabled, you must include the path
# to your root vB folder (i.e. RewriteBase /forums/)
#RewriteBase /

#RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.xxxx\.com
RewriteCond %{HTTP_HOST} !(^www\.xxxx\.com$|^cdn\.xxxx\.com$)
RewriteRule (.*) http://www.xxxx.com/$1 [R=301,L]

#RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.yourdomain\.com
#RewriteRule (.*) http://www.yourdomain.com/forum/$1 [L,R=301]

RewriteRule ^forum/((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ forum/vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]

#vbet translator rules start
RewriteRule ^forum/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/$ forum/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forum/ [L,QSA]
RewriteRule ^forum/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/(.*)?$ forum/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forum/$2 [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
RewriteRule ^forum/((archive/)?(.*.php(/.*)?))$ forum/vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule ^(.+)$ forum/vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
#vbet translator rules end

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(media/|admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap)
RewriteRule ^forum/((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ forum/vbseo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(media|admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule ^(.+)$ forum/vbseo.php [L,QSA]

## Expires
<ifModule mod_expires.c>
ExpiresActive On
ExpiresDefault "access plus 1 seconds"
ExpiresByType text/html "access plus 1 seconds"
ExpiresByType image/gif "access plus 3456000 seconds"
ExpiresByType image/jpeg "access plus 3456000 seconds"
ExpiresByType image/png "access plus 3456000 seconds"
ExpiresByType text/css "access plus 3456000 seconds"
ExpiresByType text/javascript "access plus 3456000 seconds"
ExpiresByType application/javascript "access plus 3456000 seconds"
ExpiresByType application/x-javascript "access plus 3456000 seconds"
</ifModule>

## Compression
<ifmodule mod_headers.c>
<ifmodule mod_deflate.c>
AddOutputFilterByType DEFLATE text/html text/css text/xml application/x-javascript
BrowserMatch ^Mozilla/4 gzip-only-text/html
BrowserMatch ^Mozilla/4\.0[678] no-gzip
BrowserMatch \bMSIE !no-gzip !gzip-only-text/html
</ifmodule>
</ifmodule>

#Remove index.php from xxxx.com/index.php
#rewrite engine on
RewriteCond %{THE_REQUEST} index\.php
RewriteCond %{QUERY_STRING} ^$
RewriteRule ^index\.php$ / [L,R=301]

vBET
07-10-11, 12:35
Vær oppmerksom på at gjentatt meldinger anses SPAM - på alle forum jeg vet. Jeg ønsker ikke å diskutere om definisjonen av SPAM - bare Vennligst ikke gjentas. Jeg forstår hvis budskapet var venter på noen dager, fordi vi savner det noen hvordan - det ville være enda verdsatt for å minne, men 3 ganger samme dag...

Din .htaccess bør se slik ut:

# Comment the following line (add '#' at the beginning)
# to disable mod_rewrite functions.
# Please note: you still need to disable the hack in
# the vBSEO control panel to stop url rewrites.
RewriteEngine On

# Some servers require the Rewritebase directive to be
# enabled (remove '#' at the beginning to activate)
# Please note: when enabled, you must include the path
# to your root vB folder (i.e. RewriteBase /forums/)
#RewriteBase /

#RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.xxxx\.com
RewriteCond %{HTTP_HOST} !(^www.xxxx.com$|^cdn.xxxx.com$)
RewriteRule (.*) http://www.xxxx.com/$1 [R=301,L]

#RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.yourdomain\.com
#RewriteRule (.*) http://www.yourdomain.com/forum/$1 [L,R=301]

RewriteRule ^forum/((urllist|sitemap_).*.(xml|txt)(.gz)?)$ forum/vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]

#vbet translator rules start
RewriteRule ^forum/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/$ forum/ [L,R=301]
RewriteRule ^forum/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/(.*)?$ forum/$2 [L,R=301]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(media/|admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap)
RewriteRule ^forum/((archive/)?(.*.php(/.*)?))$ forum/vbseo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(media|admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule ^(.+)$ forum/vbseo.php [L,QSA]

## Expires
<ifModule mod_expires.c>
ExpiresActive On
ExpiresDefault "access plus 1 seconds"
ExpiresByType text/html "access plus 1 seconds"
ExpiresByType image/gif "access plus 3456000 seconds"
ExpiresByType image/jpeg "access plus 3456000 seconds"
ExpiresByType image/png "access plus 3456000 seconds"
ExpiresByType text/css "access plus 3456000 seconds"
ExpiresByType text/javascript "access plus 3456000 seconds"
ExpiresByType application/javascript "access plus 3456000 seconds"
ExpiresByType application/x-javascript "access plus 3456000 seconds"
</ifModule>

## Compression
<ifmodule mod_headers.c>
<ifmodule mod_deflate.c>
AddOutputFilterByType DEFLATE text/html text/css text/xml application/x-javascript
BrowserMatch ^Mozilla/4 gzip-only-text/html
BrowserMatch ^Mozilla/4.0[678] no-gzip
BrowserMatch bMSIE !no-gzip !gzip-only-text/html
</ifmodule>
</ifmodule>

#Remove index.php from xxxx.com/index.php
#rewrite engine on
RewriteCond %{THE_REQUEST} index.php
RewriteCond %{QUERY_STRING} ^$
RewriteRule ^index.php$ / [L,R=301]

Også min unnskyldninger - jeg glemte å fortelle deg om 301-viderekobling før. Det settes det nå. Kontroller og fortelle er det OK (jeg ikke er sikker på krever regler / før forum eller kanskje hele URL, men det er noe å se på forum). Hvis ikke vil jeg bruke din tilgang informasjonen du sender i går og sette den rett på Plasser.

PS.
Radek tester akkurat nå skriptet fjerner vBET BBCodes - det skal være tilgjengelig snart.

r.dziadusz
07-10-11, 14:46
Hei,
Merk!
Dette er betaversjon av dette skriptet!

1. Kan opprette filen og lagre den som "clearBB.php"
2. Setter inn koden nedenfor i den og lagre den
3. Laste opp til din server, forum rot
4. Gjøre backup av databasen
5. Slå av forumet
6. Logge deg på som admin
7. I nettleseren din, kan du sette url med mål å din "clearBB.php"
8. Trykk knappen "Fjern"

<?php echo "<input type=\"hidden\" name=\"securitytoken\" value=\"" . $vbulletin->userinfo['securitytoken'] . "\" />\n";?>

<p style="text-align: center">
Use this program to remove all bbcode tags (from posts, and urls) added by vBET </br>
To use this script, please log into your forum in other tab
</br>This script has big influence on your
database and changes are permanent - <b>can not be undone</b> therefore:
</br>
make sure you did the <b>backup of your database!</b> and remember to <b>turn
off your forum</b> during using this script!</p>

<form action="clearBB.php?do=execute" method="post"><input type="submit"
value="clear" style="width: 70%; margin-left: 15%" /></form>

<?php

function &basic_clear($pagetext, $what_to_clear) {
if ((strpos($pagetext, $what_to_clear)) === 0 ){
$i = 0;
} else {
$i = 1;
}
$message_tab = explode($what_to_clear, $pagetext);
for ($i;$i<count($message_tab); $i++){
if ($message_tab[$i][2] == ']')
$message_tab[$i]=substr($message_tab[$i],3);
}
$new_message = implode('',$message_tab);
return $new_message;
}

function update_pagetext(&$new_message, $message_id) {
global $vbulletin;

$vbulletin->db->query_write("
UPDATE " . TABLE_PREFIX . "post
SET pagetext = '".addslashes($new_message)."'
WHERE postid = " .$message_id
);
}

function update_tittle(&$new_tittle, $tittle_id) {
global $vbulletin;

UPDATE " . TABLE_PREFIX . "post
SET title = '".addslashes($new_tittle)."'
WHERE postid = " .$tittle_id
);
UPDATE " . TABLE_PREFIX . "thread
SET title = '".addslashes($new_tittle)."'
WHERE firstpostid = " .$tittle_id
);
}

require_once('./global.php');
$charset = vB_Template_Runtime::fetchStyleVar('charset');

if ($_REQUEST['do'] == 'execute') {

$result = $vbulletin->db->query_read("SELECT * FROM ".TABLE_PREFIX."post WHERE pagetext LIKE '%, 'lang')) !== FALSE) || ((strpos($message['pagetext'], '')) !== FALSE)){
$new_message = $message['pagetext'];
$to_remove = array("[notranslate]", "");
$new_message = str_replace ($ to_remove,'',$ new_message);
Hvis ((strpos ($ melding ['pagetext'] ' [lang ='))! == FALSE) {
$new_message = basic_clear ($ new_message ' [lang =');
}
update_pagetext ($new_message,$ melding ['innleggid']);
}
/ / end blokk med klart for innlegg

//Block for oppryddingen URL-adresser og tråden titler
Hvis ((strpos ($melding ['tittel'], 'langtitle'))! == FALSE) {
$new_message_title = $melding ['tittel'];
$to_remove_title = matrise ('[langtitle = zh-CN]', '','');
$new_message_title = str_replace ($ to_remove_title,'',$ new_message_title);
Hvis ((strpos ($ new_message_title ');
}

// end of block for clearing urls and threads titles
}
}
?>

Hvis du vil bare ha "klart" URL-adresser kan klippe ut ein del av koden grenser med:

//block for clearing urls and thread titles <--> / / slutten av blokk for å fjerne urls og tråder
Enn i nettleseren din skriver du inn målet til den, og trykk på "Fjern"-knappen

norku
07-10-11, 18:13
Takk veldig mye. Jeg vil gi deg beskjed hvis jeg har problemer, men informasjonen synes klart nok.

norku
07-10-11, 18:30
.htaccess virker ikke. Det ikke omadressere og legger Hjem/public_html/bruker/etc til URL-adressen. Fjernet.

Hvorfor er det to boksene i innlegget 17 ovenfor? Jeg gjetter at boks 1 er script ett, og at boksen 2 er script to. Betyr det noe som drives første?

r.dziadusz
07-10-11, 22:05
Ther er bare én script - første
Andre boksen er å fjerne Hvis du onlu vil fjerne bbcode fra din URL-adresser

norku
08-10-11, 11:20
takk. Jeg får dette når jeg prøve å løpe det:

"bidraget kan ikke behandles fordi et sikkerhetstoken manglet.

Hvis dette oppstod uventet, vennligst informer administrator og beskrive handlingen du utførte før du fikk denne feilen".

Jeg prøvde skriptet ved hjelp av standard hud og også med plugins deaktivert i config.php. Fremdeles ikke ' arbeide.

vBET
08-10-11, 12:09
Prøv først å logge inn i forumet, og åpne deretter skriptet i samme leser. Kan du fortelle det hjelpe.

norku
08-10-11, 12:33
:) Jeg var logget på. Jeg har også åpnet skriptet i samme vindu.

Edit: smilie betyr ikke at problemet gikk bort. Jeg kan ikke kjøre skriptet.

Ytterligere redigere: se bokføre 19. Htaccess du bokførte virker ikke.

Jeg sendte du ftp og admincp tilgang noen timer siden som du ba om.

En redigere mer bare for å unngå uunngåelig spørsmål og Spar tid her er et eksempel link øyeblikket i Google-indeksen:
http://www.xxxx.com/forum/no/f72/Just-an eksempel-726 /

Dette er resultatet av viderekoblingsmålet når jeg bruk din htaccess i innlegget 16:
http://www.xxxx.com/Home/xx/public_html/Forum/f72/Just-an-example-726/

Hva trenger jeg å redigere i reglene for å fjerne Hjem/xx/public_html /?

vBET
08-10-11, 23:44
Jeg var på serveren, og .htaccess-problemet er løst. Som jeg skrev jeg ikke var sikker på gjør du trenger / i begynnelsen av omadressering adresse eller ikke - det var nødvendig. Det er OK nå - kontroller og Bekreft.

Radek vil hjelpe deg med skript-problemet - han vil være arbeid mandag. Beklager det vil ta litt mer tid, men Radek var oppretter og tester skriptet - han vil bli beste personen til å hjelpe deg. Hvis det er virkelig noe hva kan ikke vente til mandag Vennligst gi meg beskjed og jeg vil bruke søndag tid sjekke det. Håper det ikke er egentlig så viktig.

norku
09-10-11, 13:19
utmerket. takk. Viderekoblingsmålet arbeider perfekt.

Skriptet er ikke så haster men hvis det kan bli sett på mandag som ville være utmerket.

r.dziadusz
10-10-11, 08:39
Beklager du måtte vente så lenge
Jeg har endret koden i mitt forrige innlegg (klikk (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/2466-how-remove-vbet-language-code-2.html#post10556))
Prøv å bruke ny

takk. Jeg får dette når jeg prøve å løpe det:

"bidraget kan ikke behandles fordi et sikkerhetstoken manglet.

Hvis dette oppstod uventet, vennligst informer administrator og beskrive handlingen du utførte før du fikk denne feilen".

Jeg prøvde skriptet ved hjelp av standard hud og også med plugins deaktivert i config.php. Fremdeles ikke ' arbeide.

Ja, men det er godt kjent problem av vbulletin, I 'm describing det dem, rett nå, men for nå kan du bruke denne nye koden en gang, og prøv å endre filnavnet

EDIT
Fortell meg hvilken versjon av vbulletin bruker du?

norku
10-10-11, 11:11
Hei,

Jeg har lagt din nye kode, filnavnet og prøvde å kjøre den, men jeg fortsatt får meldingen angående sikkerhetstokenet. Jeg bruker vb suite versjon 4.1.6

r.dziadusz
10-10-11, 21:46
Jeg har tatt noen vbulletin hint, og gjør koden raskere, prøv det nå: Klikk (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/2466-how-remove-vbet-language-code-2.html#post10556) og la meg vite, hvis det hjelper

raymond
11-10-11, 04:26
Jeg så på koden og så dette.

< danner action="/forum/no/clearBB.php?do=execute" method = "post" >< input type = "submit"
verdi = "Fjern" mal = "Bredde: 70%; venstre marg: 15% "/ >< / form >

Skriptet må kanskje bli navngitt som clearBB.php?

raymond
11-10-11, 04:49
Arbeidet for meg.
Jeg kopierte koden, limt inn til et tekstredigeringsprogram og lagre det som et clearBB.php
Last opp clearBB.php på roten av vbulletin forum.
Logget på som admin, Lukk styret og kjøre clearBB.php fra web-leseren.
Klikk clear-knappen.

Voila, er alle språk-ID tømt.

Takket være vBSEO, er alle de døde lenkene permanent omdirigert til den opprinnelige tråden :)

r.dziadusz
11-10-11, 06:08
Jeg så på koden og så dette.

< danner action="/forum/no/clearBB.php?do=execute" method = "post" >< input type = "submit"

Skriptet må kanskje bli navngitt som clearBB.php?

Ja, du hadde rett, men problemet med manglende token, er om andre linjen er denne koden - en som gir deg muligheten til å kjøre filen.
Vurdere dette problemet løst, eller har du noen spørsmål

norku
11-10-11, 10:20
Takk Raymond. Som fast token feil for meg.

Dette er ikke 'løst' skjønt r.dziadusz...

Problemet etter at skriptet er kjørt: alle tidligere apostrofer (og anførselstegn) er nå i Ascii Html': & # 039 & quot; Noen ideer om hvordan å fastsette denne? (Jeg har vbseo og prøvd funksjonen tegn erstatning - virker ikke. Jeg også gjenoppbygd innlegg-hurtigbufferen når du har kjørt BB-skriptet - ikke endre noe). Bare apostrofer og anførselstegn som var der før skriptet ble kjørt har blitt berørt (nye innlegg som inneholder dem vises normalt) jeg kan "jukse" en delvis løsning ved hjelp av vb sensurere, men jeg vil heller ikke.

Også, & viser overalt som & amp;

Problemet 2: for noen grunn jeg har dette BB koden noen steder: [Lang = x], [lang = x] osv hvor jeg endre skriptet (clearBB.php) å drepe dem også?

r.dziadusz
11-10-11, 12:18
Beklager jeg har merket det som løst, jeg skulle den arbeide for dere begge
Jeg vil undersøke hvorfor du får & # 039, behage fortelle meg hva charset bruker du (beskrive hvordan du gjør det, kan du finne det i readme.html fil)
Om andre problemet, det appeard fordi brukerne legge til "lang" kode håndbok
Hvis du vil fjerne ii bruke min skript for første tilfellet [Lang = x]
du Finn disse linjene:

Hvis ((strpos ($ melding ['pagetext'] ' [lang ='))! == FALSE) {
$new_message = basic_clear ($ new_message ' [lang =');
}

og sette nøyaktig etter:

Hvis ((strpos ($ melding ['pagetext'] ' [Lang ='))! == FALSE) {
$new_message = basic_clear ($ new_message ' [Lang =');
}

-Dette var ikke testet er bare en rask fiks
men i andre tilfelle [lang = x] denne bbcode virker ikke, og det er mer komplisert, kan også påvirke med noen flere problemer, fordi du viser meg koden med to hull, men jeg vet ikke om det var de med tre hull osv, og fordi av som du kan ha noen tekst cutted, jeg trenger å finne ut om det er mulig å fjerne Merkelapper slik dette trygt.

Edit
Om & # 039 vi arbeider konfigurasjonsfilen på den påstand vent litt

norku
11-10-11, 12:45
Hei og takk. Jeg startet en ny tråd om dette så kan du slette den behage?

Min charset er ISO-8859-1

Takk også for info på manuset.

Ser frem til å høre fra deg på Ascii html ting som jeg vil virkelig gjerne få som løst.

r.dziadusz
11-10-11, 19:17
Hei vi fremdeles arbeider på det, har vi å overvinne noen midlertidig vbulletin problemet i forumet testen beklager forsinkelsen, vil du få løsningen så snart som mulig!

r.dziadusz
12-10-11, 11:09
Hei jeg vet hva synes å være problemet, jeg antar du bruker forrige versjon av clearBB så som jeg sa det var en beta-versjon.
Å Fjern & amp etc. kan gjenopprette databasen fra sikkerhetskopien like før roboten og opprette fila på nytt akkurat som er descrption:CLICK (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/2466-how-remove-vbet-language-code-2.html#post10556), ved hjelp av gjeldende-(ikke tidligere, den kan opprette problemet - beklager det) versjon av skript

norku
12-10-11, 15:04
Og miste 2 dager verdt innlegg/tråder på berørte forumet? Jeg kan ikke gjøre det...

r.dziadusz
12-10-11, 16:20
OK kan jeg opprette for deg et annet skript som vil fjerne alle av det # 039 & quot, & amp
Jeg beklager at denne ASCI html koder vises, men Vær oppmerksom på at du bruker betaversjon av dette produktet, vi vil gjøre noe for å hjelpe deg

norku
12-10-11, 17:19
Det ville være utmerket. takk. Skriptet fjerner dem selv hvis de er koblet til andre ord som dette: & quot;Vigo-Nordwest & quot;?

r.dziadusz
12-10-11, 17:31
Det er også betaversjon

1. Kan opprette filen og lagre den som "decode.php"
2. Setter inn koden nedenfor i den og lagre den
3. Laste opp til din server, forum rot
4. Gjøre backup av databasen
5. Slå av forumet
6. Logge deg på som admin
7. I nettleseren din, kan du sette url med mål å din "clearBB.php"
8. Trykk knappen "Fjern"
<? php ekko "< input type = /" skjulte / "navn = /" securitytoken / "verdi = /" ". $vbulletin - > userinfo ['securitytoken']. "/" / > / n ";?>

< p style = "text-align: center" >
Bruk dette programmet til å endre html-koden for asci til "normal"-tegn
</br> dette skriptet har stor innflytelse din
database og endringene er permanente - <b> kan ikke være angret </b> derfor:
</br>
Kontroller at du gjorde <b> sikkerhetskopi av database! </b>, og husk å slå av <b>
av forumet </b> under dette skriptet! </p>

< danner action="/forum/no/decode.php?do=execute" method = "post" >< input type = "submit"

<? Php

funksjonen update_pagetext (&$ new_message, $message_id) {
global $ vBulletin;

$vbulletin - > db - > query_write ("
OPPDATERINGEN ". TABLE_PREFIX. "innlegg
SET pagetext = "".addslashes($new_message).""
HVOR innleggid = ".$ message_id
);
}

funksjonen update_tittle (&$ new_tittle, $tittle_id) {
global $ vBulletin;

OPPDATERINGEN ". TABLE_PREFIX. "innlegg
Angi tittel = "".addslashes($new_tittle).""
HVOR innleggid = ".$ tittle_id
);
OPPDATERINGEN ". TABLE_PREFIX. "tråd
SETtitle = "".addslashes($new_tittle).""
HVOR firstpostid = ".$ tittle_id
);
}

require_once ('/ global.php.');

Hvis ($_REQUEST [''] == 'kjøre') {
$to_remove = matrise ("& gt;", "& lt;", "& amp;", "'", "& quot;");

$resultatet = $vbulletin - > db - > query_read ("SELECT * FROM".TABLE_PREFIX. "innlegg hvor pagetext LIKE '% & gt; %' OR pagetext liker '% & lt; %' OR pagetext liker '% & amp; %' OR pagetext liker"% & # 039 %"eller pagetext liker '% & quot; %' OR tittel LIKE '% & amp; %' eller tittel som '% & # 039 %' OR tittel som '% & lt; %' OR tittel LIKE '% & gt; %' OR tittel LIKE '% & quot; %'");
mens ($ melding = $db - > fetch_array($result)) {
$new_message = $melding ['pagetext'];
Hvis ((strpos ($ melding ['pagetext'] ' & gt;'))! == FALSE) {
$new_message = str_replace ("& gt; ',' >', $new_message);
}
Hvis ((strpos ($ melding ['pagetext'] ' & lt;'))! == FALSE) {
$new_message = str_replace ('& lt; ',' <', $new_message);
}
Hvis ((strpos ($ melding ['pagetext'] ' & amp;'))! == FALSE) {
$new_message = str_replace ('& amp;', '&',$ new_message);
}
Hvis ((strpos ($ melding ['pagetext'] ' & # 039'))! == FALSE) {
$new_message = str_replace ('& # 039', "'",$ new_message);
}
Hvis ((strpos ($ melding ['pagetext'] ' & quot;'))! == FALSE) {
$new_message = str_replace ('& quot; ',' "', $new_message);
}

update_pagetext($new_message,$Message['postid']);

$new_title = $melding ['tittel'];
Hvis ((strpos ($ melding ['tittel'] ' & gt;'))! == FALSE) {
$new_title = str_replace ("& gt; ',' >', $new_title);
}
Hvis ((strpos ($ melding ['tittel'] ' & lt;'))! == FALSE) {
$new_title = str_replace ('& lt; ',' <', $new_title);
}
Hvis ((strpos ($ melding ['tittel'] ' & amp;'))! == FALSE) {
$new_title = str_replace ('& amp;', '&',$ new_title);
}
Hvis ((strpos ($ melding ['tittel'] ' & # 039'))! == FALSE) {
$new_title = str_replace ('& # 039', "'",$ new_title);
}
Hvis ((strpos ($ melding ['tittel'] ' & quot;'))! == FALSE) {
$new_title = str_replace ('& quot; ',' "', $new_title);
}
update_tittle ($new_title, $message['postid']);
}
}
?>

r.dziadusz
12-10-11, 17:36
Beklager for stil, men hvis satte jeg den til [php] tag, &amp; changes into & etc.

norku
12-10-11, 17:53
Bare prøvd fjerne skriptet, og det ikke ascii-html Hvis det er koblet til et ord. Her er et eksempel: Dette er fantastisk. Jeg kan & amp; # 039; t hjelpe med en vurdering...

Bør jeg se resultater-skjermen når jeg kjører skriptet?

norku
12-10-11, 18:49
Oh god, på noen trinn av Avinstaller http:// & quot /; xxxxxxxxxxxxxxxx & quot; er lagt til en last av interne koblinger i innleggene.... Ingen av dem jobber nå selvfølgelig. Ikke fornøyd

r.dziadusz
13-10-11, 10:18
noen stadium av avinstallasjonen
Mens du bruker andre skript Ja? Hvis noe går galt bare må du også gjenopprette databasen fra sikkerhetskopien, under ved hjelp av koden du forumet skal avsluttes så du har ingen losts.
Også jeg kan esly chang andre skript for å fjerne html-koden, selv om det er inne i noen ord, beklager for denne unonvinient

norku
13-10-11, 23:33
Hei,

Jeg har kjørt alle versjoner av skriptet på samme database (Ja, med forum lukket som per din instruksjoner).

Jeg brukte 8 timer i dag kommer gjennom hundrevis av tråder korrigere interne koblinger og & quot osv. Jeg er alvorlig lei nå så hvis du kunne gjøre meg et skript som fjerner # 039; , & quot; , & amp; Selv om de deler av ord som ville være helt fantastisk:)

Edit: Vil skriptet også løse interne koblinger slik som i innlegget # 43 ovenfor?

r.dziadusz
14-10-11, 08:45
Skriptet som nå skriver jeg til deg, endres hver # 039; , & quot; , & amp; i ' etc. kan du også PM meg tråden URL-adresse med brutte koblinger vises

r.dziadusz
14-10-11, 09:21
Kode oppdatering: Klikk (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/2466-how-remove-vbet-language-code-4.html#post10734)

norku
17-10-11, 14:00
Hei og takk for oppdateringen. Jeg kjørte skriptet, og fikk folllowing-feil. Ser ut som en av parametrene som kan kanskje være galt?

Database error in vBulletin 4.1.6:

Invalid SQL:
SELECT * FROM post WHERE pagetext LIKE '%&gt;%' OR pagetext like '%&lt;%' OR pagetext like '%&amp;%' OR pagetext like '%'%' OR pagetext like '%&quot;%' OR title LIKE '%&amp;%' OR title LIKE '%'%' OR title LIKE '%&lt;%' OR title LIKE '%&gt;%';

MySQL Error : You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '%' OR pagetext like '%&quot;%' OR title LIKE '%&amp;%' OR title LIKE '%'%' OR ti' at line 1
Error Number : 1064
Request Date : Monday, October 17th 2011 @ 01:57:46 PM
Error Date : Monday, October 17th 2011 @ 01:57:46 PM
Script : http://www.xxxx.com/forum/decode.php?do=execute
Referrer : http://www.xxxx.com/forum/clearBB.php
IP Address : 79.194.232.35
Username : xxxx
Classname : vB_Database
MySQL Version : 5.0.92-community

r.dziadusz
17-10-11, 20:35
Kanne du behage en gang gir meg din feil mesage uten anbringer i det noen BBcode tag - når du gjør dette noen html-koden endres til tegn ie.: % & # 039; % til %'% osv.

norku
18-10-11, 12:11
Databasefeil i vBulletin 4.1.6:
Her går:

Ugyldig SQL:
Velg * fra innlegg hvor pagetext som ' % > %' OR pagetext liker ' % < %' OR pagetext som '% & %' OR pagetext som '%' %' OR pagetext liker ' % "%" eller tittel som '% & %' OR tittel som '%' %' OR tittel som ' % < %' OR tittel som ' % > %';

MySQL feil: Du har en feil i SQL-syntaksen, Kontroller i håndboken som tilsvarer din MySQL serverversjon for høyre syntaksen som skal brukes i nærheten av '%' OR pagetext som "%" % "eller tittel som '% & %' OR tittel som '%' %' OR ti' på linje 1
Feilnummer: 1064
Forespørselsdato: Mandag, oktober 17 2011 @ 01: 57: 46 PM
Feil dato: Mandag, oktober 17 2011 @ 01: 57: 46 PM
Skript: http://www.xxxxx.com/forum/decode.php?do=execute (http://www.hj-research.com/forum/decode.php?do=execute)
Referent: http://www.xxxx.com/forum/clearBB.php (http://www.hj-research.com/forum/clearBB.php)
IP-adresse: 79.194.232.35
Brukernavn: xxxx
ClassName: vB_Database
MySQL Version: 5.0.92-community

r.dziadusz
18-10-11, 12:29
Hei når du sette min kode i program for tekstredigering, den mest sannsynligvis endres html Asci koden til vanlige tegn, og slik at problemet har dukket opp. Limes Vennligst inn én gang, og sørg for at alle asci koden ikke endre - forblir slik den er i mitt innlegg. Vær spesielt oppmerksom på "% # 039; %" det bør ikke bli en '

norku
18-10-11, 12:49
OK. Jeg skal prøve det.

norku
18-10-11, 13:09
Hvordan hindrer jeg at skjer? Jeg har prøvd Notepad ++ også, men når jeg limer inn koden endre symbolene

r.dziadusz
18-10-11, 13:51
Hvis du behage PM din acces detalj til ftp jeg kan plassere denne koden exatly som det skal, hvis du ikke vil gi meg acces kan du prøve håndbok endre symboler på nytt etter at det blir som dette '

norku
18-10-11, 14:43
Jeg kjørte det allikevel, og det synes å ha jobbet denne gangen. Sett det ned til operatør feil:)

Takk veldig mye for fast på dette og jeg håper at tråden vil være nyttig for alle andre som har å avinstallere vbet for noen grunn.

Tips for alle avinstallasjon: ikke gjøre hva jeg gjorde og rettferdig ikke installerbar som du ville med en vanlig vbulletin mod. Definitivt be gutta her på vbet før du avinstallerer. Det vil spare deg for mange hodepine.

r.dziadusz
18-10-11, 19:20
Du velkommen, hvis du har andre spørsmål i denne tråden be, for andre problemer kan åpne ny tråd.
Hvis alt er ok vil jeg merke den løste

schan
20-02-14, 20:37
Er dette fortsatt et problem eller er disse problemene løst nå? Er det fortsatt en smerte i baken for å avinstallere vBET?

Thanks.

Marcin Kalak
21-02-14, 13:11
Problemet er løst.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vBET Translator 4.9.99