PDA

View Full Version: Løst Vbet Hoved problem ...

Spiritu
26-11-09, 02:22
hei har nettopp kjøpt vbet og installere det og begynte å ha problemer ...
Hovedsiden viser en hvit side, jeg skrånende inn i min admincp å deaktivere plugin så jeg måtte redigere config.php for å deaktivere plugin system ... nå im forumet er tilbake på evrything arbeider men i admincp> Alternativer> vbet viktigste i onbly se en rad med (vBET 3.0.0 og høyere er IKKE et fri programvare. Å ha rett til å bruke den må du kjøpe lisens og angi lisensnøkkel her.)

vBET
26-11-09, 04:25
Om forumet går ned:
http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/6-faq-2.html # post169

Om å se bare rad med lisensnøkkelen - du kan ikke blokkere utgående forespørsler til 3. part.

Spiritu
26-11-09, 12:30
Om å se bare rad med lisens nøkkel ... ? Så hva er løsningen

Og jeg krølle forlengelse installert (dobbelt sjekket) følger monteringsanvisning steg for steg ... Hva gjorde jeg galt: (

vBET
26-11-09, 16:50
Muligheter:
1. CURL fungerer ikke riktig
2. Brannmur eller noe annet er ikke tillater å sende cURL forespørsler til andre servere - merk at du trenger denne, ellers hvordan du ønsker å få oversettelser fra Google?

Spiritu
26-11-09, 21:05
NVM ... jeg finne det ut! takk for hjelpen uansett

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vBET Translator 4.9.99