PDA

View Full Version: PhotoPost problemer

Bill Craytor
22-02-11, 05:15
Jeg har problemer med å installere VBet å jobbe med PhotoPost. Jeg har prøvd å følge instruksjonene i andre innlegg til ingen nytte.

Jeg har siste nedlastinger av VBulletin og Photo post VBulletin er installert i

/ Home / .... / public_html

PhotoPost er installert i / home / .... / public_html / PhotoPost

Dette er også en photopost.xxxx.yyy

Jeg har kopiert stilen fra VBulletin til PhotoPost og
oversettelser flagg vises der. Men når jeg klikker på et flagg, hopper den tilbake til main forum med de viktigste forumet oversatt. Når jeg går tilbake til PhotoPost forumet det ikke er oversatt. Dette er også et problem hvis jeg klikker inn i noen Subforums av PhotoPost.

Kan noen hjelpe?

kamilkurczak
22-02-11, 12:20
limer du inn her en url til integrere instruksjonene som du gjør.

bcraytor
26-02-11, 01:01
ValuationEngineer.com / rubrikkannonser ValuationEngineer.com / gjennomgang og ValuationEngineer.com / PhotoPost

kamilkurczak
22-04-11, 09:54
hallo, kan Vennligst du bekrefte at dette problemet er fortsatt på forumet ditt (trenger du trenger vår hjelp ennå?)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations made by vBET 4.9.2