PDA

View Full Version: Allerede gjort Språk

jorgejgm
21-11-09, 22:07
Hei, jeg har bare 3 språk aktivert for brukere, men jeg vil er søkemotorene tilgjengelig på alle språk. ¿Jeg kan ha 3 språk tilgjengelig for brukere og 52 for søkemotorer?. Jeg har funnet ut at språk ikke er aktivert på flaggene virker ikke. Eksempel: Jeg har aktivert engelsk, katalansk og galicisk forum.com / no forum.com / ca forum.com / gl og fungerer godt. Men jeg vil gjerne forum.com / cn forum.com / det forum.com / *.* fortsette å kjøre i bakgrunnen. Takk.

vBET
21-11-09, 23:48
Akkurat nå invalidiserende flagg betyr at deaktivering oversettelse i dette språket. Det er å sikre forumet mot forespørsler til oversettelser som ikke bør skje fordi du ikke har slikt flagg, men noen kunne sette URL manuelt.

Vennligst forklar nytte av å ha alle oversettelser er tilgjengelige, men begrense dette for brukerne? Akkurat nå er etter vår mening kan dette forvirre enkelte brukere. Spesielt de som kom til oversatt forumet, leste at du støtter multi språksamfunn, gjør registrering og deretter ser ut til at de ikke kan skrive på deres språk ...

Vennligst overbevise oss om at det er lurt i enkelte situasjoner, som vi ikke ser akkurat nå. Hvis det er vil vi gjerne legge en slik mulighet, men hvis ikke, så legger flere alternativer som ikke blir brukt er ikke bra for produktet.

jorgejgm
22-11-09, 09:08
Hei, jeg skal gi min 3 grunner: mitt forum som mange andre er rettet mot et land, 4 språkene brukes i mitt land, og de som vil ha aktivert.Mitt forum er ikke nyttig for utlendinger i modus for deltakelse, men ja som en konsultasjon.For eksempel bruker alternativene: Omdiriger til brukeren språk utenlandske besøkende kunne ha alle Forum på ditt språk.Fordelene ved dette ville være: forbedre lastetiden (52 språk relantizan side) visuelt bedre for fleste brukerne (52 språk, trekk på 4, men egentlig alle vil fortsatt være tilgjengelig) mulighetene for vbet vil fremdeles være tilgjengelig (52 språk og deres indeksering i søkemotorene).Jeg tror fordelene er mange ;)

vBET
22-11-09, 16:55
Ja. Kjenne dine synspunkt kan vi si - dette er virkelig flott idé:) Og vi vil takke dere for å bringe vår oppmerksomhet til dette problemet. Vi rett og slett ikke skjønte det før.

Lagt i TODO-listen, og bør inkluderes i neste versjon:)

jorgejgm
22-11-09, 18:23
Jeg håper den nye versjonen med utålmodighet: D

vBET
16-12-09, 02:54
Gjennomført - vil bli inkludert i 3.3.0:)

jorgejgm
16-12-09, 16:23
Takk :):):)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Multilingual community supported by vBET Translator 4.9.99