PDA

View Full Version: Løst Advarsel: require_once vbenterprisetranslator_cachecleaner.php

StarBuG
02-12-10, 17:38

Warning: require_once(/usr/path/admincp/vbenterprisetranslator_cachecleaner.php) [function.require-once]: failed to open stream: No such file or directory in /usr/path/CORRECT ADMIN CP FOLDER/misc.php(2067) : eval()'d code on line 9

Fatal error: require_once() [function.require]: Failed opening required '/usr/path/admincp/vbenterprisetranslator_cachecleaner.php' (include_path='.:/usr/local/lib/php/') in /usr/path/CORRECT ADMIN CP FOLDER/misc.php(2067) : eval()'d code on line 9

Hei

Denne feilen oppstår når jeg klikker cache renere.
Dette mest sannsynlig skjer fordi et sted du ikke tok
endret admincp mappenavn fra config.php hensyn

Bare et hint;)

mateuszr
11-12-10, 11:01
Det er en seksjon i config.php kalt 'Sti til ADMIN & Moderator Kontrollpanel' og her er alternativene:

$config['Misc']['admincpdir'] = 'admincp';
$config['Misc']['modcpdir'] = 'modcp';
Modifikasjoner av disse skal hjelpe, men vi vil undersøke det nettopp, hvis det er noe annet, hva kan årsaken til feilen er beskrevet ovenfor.

mateuszr
13-12-10, 12:37
Kan du bekrefte at feilen fortsatt oppstår?

chick
31-12-10, 16:22
Sorry for sent svar **********.. Ja, selvfølgelig gjorde jeg det, eller jeg kunne ikke komme inn i min admin panel.

Kan det være at min index.php blir omdirigert (vBSEO) til bfdiscussion (ikke omdøpt bare omdirigert)

Hva nå?

Jeg la en snarvei på skrivebordet til denne tråden så jeg ikke glemmer å se svaret.

kamilkurczak
10-01-11, 14:38
hmm, er jeg likevel prøve å reprodusere det. kan du beskrive dette hva jeg bør gjøre og hva jeg bør forandre?

kamilkurczak
20-01-11, 10:07
hello,
Jeg har en løsning for deg.

1. gå til admincp-> Tillegg & Products-> Behandle Produkter->
2. i vBET produktet finner admin_maintenance plugin
3. i denne plugin finne:

require_once(DIR. '/admincp/vbenterprisetranslator_cachecleaner.php');
4. og erstatt med:

require_once(DIR. '/'.$vbulletin->config['Misc']['admincpdir'].'/vbenterprisetranslator_cachecleaner.php');
5. spare plugin
Seks. teste den.

Løst, vil bli inkludert i neste Slipp.
Takk for denne info:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vBET 4.9.2beta