PDA

View Full Version: Løst $ Vbenterprisetranslatorflagsdropdown Sted

MicroHellas
14-11-10, 05:49
Hei,

$ Vbenterprisetranslatorflagsdropdown jobber bare i Navbar? Hvorfor kan jeg ikke gjøre det arbeidet på bunnteksten bar som erstatning til BB morsmål droplist?

Maria

mateuszr
15-11-10, 08:42
Hei:)

Visste du prøve "Custom" alternativet i Admin CP-> VBET-> Flags, og ifølge beskrivelsen:

Hvis du setter Custom, så du må sette flagg plass manuelt ved å legge $ vbenterprisetranslatorflagsdropdown til riktig sted i navigasjonslinjen mal.
sette riktig modifikasjoner i navigasjonslinjen mal i stil Manager?

MicroHellas
16-11-10, 07:39
Hei:)

Visste du prøve "Custom" alternativet i Admin CP-> VBET-> Flags, og ifølge beskrivelsen:

sette riktig modifikasjoner i navigasjonslinjen mal i stil Manager?

Så spørsmålene mine sier "Det eneste stedet som jeg kan legge det er NavBar"? I NavBar fungerer. Jeg vet det. Men jeg ønsker å plassere den i bunnteksten baren der vBullatin faktisk har droplist for de tilgjengelige språk. vBulletin doesnt har det i Navbar: cool:

mateuszr
16-11-10, 11:30
Beklager, ikke les den nøye:)
Hm .. Uansett, jeg egentlig ikke få det .. Jeg har besøkt forumet og du har fått det droplist i bunnteksten baren og oversettelser ser fine med 25 språk du har angitt

mateuszr
18-11-10, 09:27
Ikke svar for litt tid, så tror jeg at tråden er løst for nå.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations supported by vBET 4.9.2