PDA

View Full Version: Løst Brukere satt språket ikke hedret

Simon Lloyd
05-10-10, 21:00
Jeg har registrert meg som ny bruker og valgt spansk som min poste språk, når jeg da logget inn i forumet det var på engelsk enn spansk (jeg bor i england så nettleseren min er engelsk, men i vbet innstillinger har jeg valgt "tillit bruker" ), sjekket jeg i usercp redigere detaljer og språk valgt viser spansk?

Kan du gi råd please?

Hilsen
Simon

EDIT: språket flagget (spansk) kan ikke velges slik at en del blir hedret sin bare at den ikke oversette siden til spansk!

kamilkurczak
06-10-10, 08:26
hello,
Trust brukeren mulighet til Google Language Detection. Google er ikke bedt om språk i det hele tatt, er brukerens innstillinger brukes. vi stoler brukeren at meldingen som han skrev, er i språket hans, som han satt. Er bare på innlegg skrevet av denne brukeren.
Forum språk vil alltid være slik at du valgte. (For eksempel "engelsk")

vBET
06-10-10, 08:34
vBET vil viderekoble til andre spesifikke språk når du setter spesielle alternativet i Misc avsnitt oppkalt omdirigere til brukeren språk. Likevel Vær oppmerksom på at vBET omdirigeringer henhold til innstillingene i nettleseren (send i overskrifter) ikke i henhold til brukerens innstilling. Dette er nok fordi når du har fast bruker som snakker spansk så han vil ha spansk innstillingene i nettleseren sin - så vBET vil være i stand til å omdirigere ham selv når han er gjest. Også omdirigere ifølge nettleser informasjon er mye raskere - vi kan gjøre det i aller første krok. For å kunne omdirigere henhold til brukerens innstillingen vi må vente til han logger seg i. Og så kan vi omdirigere etter vBulletin teak fra databasen sin detaljer. Så selve strategien er raskere, fungerer også for gjester og for reelle brukere (ikke testkontoer) er det nok:) Du kan enkelt teste det ved å endre nettleserinnstillingene dine språkinnstillinger, starte nettleseren (omdirigering er bare for første forespørsel i økten, så vi tillater brukeren å endre det senere) og noen ganger klar cookies (hvis nettleseren vil holde økten etter omstart).

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.9.99 gives automatic translations