PDA

View Full Version: forskjellige språk ikke overført riktig



hotslot
10-08-10, 21:41
Jeg har en venn som snakker et av språkene fra nettstedet mitt, og han sier "Det er ikke oversatt riktig på alle".

Er dette Google sender software feil eller vbet?

kamilkurczak
11-08-10, 11:24
Dette er Googles oversettelse. vBET arbeider på google motoren.
prøv å sammenligne et google oversettelse med oversettelse fra nettsted med vBET.

hotslot
13-08-10, 00:46
Ok vel jeg vurdere dette en big deal siden det hva dette produktet handler om! Så vbet er ubrukelig for ekte oversettelser. Er dette en korrekt uttalelse?

kamilkurczak
13-08-10, 10:42
vBET base på google oversettelse. Som du vet, forsøker google å gjøre alt så nøyaktig som mulig. Dette er automatisk oversettelse, og vi kan ikke love at alt vil bli ok.

Hvis du bruker alle språk støttes av vBET du har 50 ganger mer innhold, mye mer trafikk på foum din.

Vi, og alle våre kunder vellykkede arbeidet med oversettelsen, og våre sider blir besøkt av folk i verden. Vårt forum er live demo - du kan prøve det.
Her presenterer vi våre kunder nettsteder - du kan prøve det: http://www.vbenterprisetranslator.com/links.php.

Selvfølgelig kan du aks våre kunder om oppfatning av Porduct vår.

:)

vBET
14-08-10, 12:10
Ok vel jeg vurdere dette en big deal siden det hva dette produktet handler om! Så vbet er ubrukelig for ekte oversettelser. Er dette en korrekt uttalelse?

Ikke i det hele tatt. Vi gir her støtte til folk som skriver til oss på mange språk, og vi forsto hverandre perfekt. Bare gå rundt på forumet og du vil finne mange diskusjoner laget i forskjellige språk. Diskusjoner som avslutt med løst problemer. Så på vårt forum vBET gjort jobben sin perfekt.

Vær oppmerksom på at Google oversettelse kvalitet kan variere mellom forskjellige språk og også mellom ulike områder i samme språk. Likevel - Google oversettelser blitt bedre og bedre for hver dag:) Of course - alle har rett til å ha sin egen mening og ha så mange mennesker på jorden - vil det alltid være forskjellige meninger;)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations delivered by vBET 4.10.1