PDA

View Full Version: I betraktning forskjellige db for vbet



tsak76
27-07-10, 10:06
som tittelen Sais. en annen db bare for vbet cache. hvordan? Jeg tror vi har til å redigere en fil med en db info eller opprette en lapp der vi kan velge db fra admincp

kamilkurczak
27-07-10, 13:14
ok, flytter jeg denne tråden til Feature forespørsler.
Forslaget ble akseptert for behandling. Jeg skal vise denne tråden til Michal og han vil tenke på det. Hvis vi aksepterer det, vil vi skrive om det i denne tråden, og vi vil sette de riktige tråden status.

Takk,

steve
28-07-10, 13:10
ok, flytter jeg denne tråden til Feature forespørsler.
Forslaget ble akseptert for behandling. Jeg skal vise denne tråden til Michal og han vil tenke på det. Hvis vi aksepterer det, vil vi skrive om det i denne tråden, og vi vil sette de riktige tråden status.

Takk,

Dette ville være flott, fordi det ville bety vi bare nødt til daglig backup ca 8 GB i stedet for 30 + GB: eek:

Edit: karakteren din utskifting erstattet 8 GB (uten bindestrek) med ***

vBET
24-01-11, 19:35
Hallo. Jeg vil bare merke til at jeg begynte å jobbe på denne forespørselen. Fortsatt noen små problemer relatert til sikring mot feil konfigurasjon, men de er detaljer.

For tilkoblinger er det brukt vBulletin klasser downstairs, la vi konfigurasjon mulighet og støtte i koden vår. Som jeg skrev litt problemer for feil tilkoblingsparametere vi jobber nå for å gjøre mulig å rense den lett uten å deaktivere kroker globalt for et øyeblikk.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vBET 4.10.1