PDA

View Full Version: Løst vBET Alvorlige Bug funnet!



mario06
29-06-10, 09:38
Jeg nå forstår hvorfor min side ikke blir indeksert riktig i 52x.

Med vBet installert det er IKKE gi FOUND på alle mine arkivfiler, etter 6 timer med escluding alt enkelt mod 1 til 1 det kom ut til dette, har jeg prøvd 3.33 og 3.34 og uten vBet mitt arkiv fungerer fint ..



Vennligst gi meg en løsning på dette problemet!

Vennlig hilsen

mario06
29-06-10, 11:14
Ingen fra vbet ansatte er her? Jeg trenger en fix!

PS. Jeg hadde ikke dette problemet med den gratis versjonen

Hilsen

kamilkurczak
29-06-10, 11:39
hmm jeg ikke kan gjenskape dette problemet. Kan du vise meg hvordan jeg kan gjøre det?

mario06
29-06-10, 13:41
Jeg laster opp nettstedet mitt vent 5 minutter og jeg vil koble deg på pm

mario06
29-06-10, 13:45
Jeg pm'ed du venter på svar, er vbet slått på og mitt arkiv trådene gi IKKE FUNNET (404), så snart du bekrefte denne skal jeg deaktivere den, slik at du kan bla i arkivet igjen slik at du kan se for selv at det fungerer uten vbet.

hilsen

mario06
29-06-10, 14:01
kamilkurczak, har jeg ventet her for deg også bekrefte bug og du går ikke etter 20 minutter uten å svare meg?

Det er ikke den riktige måten å behandle betalende kunder!

mario06
29-06-10, 19:00
Jeg trenger hjelp hvor er alle?

mario06
30-06-10, 05:29
Hvor lenge må jeg vente?

vBET
30-06-10, 07:42
Beklager at du måtte vente. Jeg har allerede send Kamil påminnelse om problemet ditt. Også oppmerksom på at du ikke trenger å deaktivere hele vBET - det burde være nok å deaktivere bare vBET plugins for arkiv (alle med "arkiv" i kroken navn). Dette vil tillate deg å bruke vBET og arbeid arkivet (men ikke oversette arkiv) til vi løse problemet:)

Da jeg så Kamil var ikke i stand til å gjengi det på vår server og spurte deg for detaljerte instruksjoner om det (trenger vi å gjøre noe spesielt å se den, eller bare hele arkivet er nede). Hvis vi ikke skal gjengi det på vår server, vil vi ha tilgang detaljer til Admin CP og FTP for å kunne sjekke hvorfor det skjer og rette den.

Også hvis du har andre plugins (ikke inkludert vBSEO) som ved hjelp av noen arkiv kroker prøv å midlertidig deaktivere disse plugins og sjekk gjør vBET vil fungere korrekt for arkiv da. Det er å sjekke at vi har noen konfliktspørsmål her.

mario06
30-06-10, 09:35
Jeg har allerede prøvd å deaktivere vBET arkivet plugin i går, men arkivet fortsatt er brutt når vBET er aktivert, så jeg må deaktivere vBET å få arkivet fungerer.

Problemet er enkel.

1. vBET På
= Archive brutt

2. vBET Off
= Archive jobber

Som jeg sa ovenfor Jeg avinstallerte hver eneste plugin (1by1) i går og fant vBET å være den skyldige, etter testing gjenopprettet jeg en backup.

Det er egentlig ikke noe spesielt å gjøre for å i få ikke funnet (404) feil, alt du trenger til er å gå til nederst til høyre på siden og klikk på Arkiv og følge gjennom trådene | innlegg (selv som en gjest).

For tilgang jeg ikke har et problem, la oss etablere en tid til å gjøre det.

Hilsen


PS. Jeg måtte legge arkiv | sitemap i robots.txt min fordi google begynte å gi meg feil på arkivet treffer 17k (404).


PS2. Jeg har ikke vBSEO installert maybee vBET er hooking | leter etter den.

Hilsen

kamilkurczak
30-06-10, 15:11
hello,

Jeg trenger tilgang til admincp og ftp .. Vennligst send PM til meg med disse dataene.

Jeg vil prøve å finne problemet.

mario06
30-06-10, 18:34
Du har en PM.
Hilsen

kamilkurczak
01-07-10, 12:08
Jeg fant plugin med bug .. nå vil jeg prøve å finne en løsning.

kamilkurczak
01-07-10, 15:09
vær så snill, bare se til PM din

mario06
01-07-10, 18:36
kontoen sluttet å virke på grunn av en multipe ip deteksjon, nå er det kontopåloggingen jobbe igjen .. du nesten der:)

Hilsen

vBET
03-07-10, 13:55
OK så - etter å ha jobbet med denne saken fant vi at det ikke er feil i vBET her. Det er fordi ditt forum bruker vBulletin 3.6 og vBET offisielt støtter vB3.8

Allikevel vi funnet en måte å gjøre det arbeidet selv på ikke offisielt støttes vBulletin 3.6:
Disse endringene er allerede gjort på forumet ditt.

Vær oppmerksom på at fortsatt oversatt arkivsider for fora ikke fungerer. Dette er på grunn av vBulletin feil så spør vBulletin team for å løse det. Hvis du legger til noen parameter til forum arkiv siden (dette med f-) så blank side vises. Jeg mener noen parameter - selv bare x = y, og det krasjer selv med vBET deaktivert?. Så med denne saken må du be BB team for å korrigere sine feil og sannsynligvis oversettelser vil begynne å jobbe (alt er greit for arkiv hoved-og tråd sider).

Fordi det var ingen vBET bug her jeg flytter tråden til feilsøking delen.

mario06
06-07-10, 12:29
Vær oppmerksom på at fortsatt oversatt arkivsider for fora ikke fungerer. Dette er på grunn av vBulletin feil så spør vBulletin team for å løse det
De vil ba meg om å avinstallere det fordi alt fungerte før vBET mod.


Vær oppmerksom på at fortsatt oversatt arkivsider for fora ikke jobber?
Hadde ikke du fikse det?

Hva så annerledes med 3.6.12 og 3.85? De viktigste endringene er relevante for sosiale nettverk Det virker for meg at dine sammenligne vb 3-4 vb, litt mer innsats fra din side ikke ville ha vondt nei?

vBET
07-07-10, 13:32
Akkurat som jeg beskrev til deg feilen er i vBulletin. De flus bare deg bort. Kanskje på grunn av feil problem desription. Det er ikke vBET feil - originale arkivet fungerer fint. Oversettelse av forumet arkivsider fungerer ikke og det vil ikke fungere, fordi vBulletin crasches siden hvis du er i URL er addes noen parameter. Og det er ikke vBET - du kan dissable vBET legge til url x = y og du vil fortsatt ha crasched achrive forumet siden.

Jeg har allerede beskrevet det før. Og ga deg en måte å kontrollere deg selv at det er vBulletin bug. Vennligst skriv dem at du ikke trenger å ha vBulletin til crasch disse sidene - det er enought å legge til parameter til URL. Og det crasches med vBET dissabled. Så for å ikke tillate dem å skylle deg bort igjen;)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vB Enterprise Translator 4.10.1