PDA

View Full Version: Løst functions_vbseo_createurl.php feil



linuxtuts
18-06-10, 01:21
Jeg kjøpte nettopp vBET og merkevarebygging gebyr.

Jeg får dette i httpd loggene mine når du prøver å kjøre sitemap generator og vBET oversetter ikke CMS i det hele tatt heller, ikke fint i fora.





[Fri Jun 18 04:13:09 2010] [error] [client xx.183.xxx.30] PHP Fatal error: Call to undefined function vbet_vbseo_filter_replace_text() in /home/me_mine/public_html/vbseo/includes/functions_vbseo_createurl.php on line 47, referer: h**p://www\/linuxtuts.net/\vbseo_sitemap/index.php?rlist=true





Jeg har "vb optimalisere Pro", og den nyeste og største vBSEO installert kjører perfekt. (Eller i det minste de ble **********. lol)

Jeg har sjekket og rechecked alle redigeringer.

Vennligst informer.

Takk,

PS: WTF! Kan ikke engang innlegg url i code tags (15 innlegg b4 **********)

vBET
18-06-10, 09:45
Hallo.

Visste du setter 'Link Type "til VBSEO_URI? Vær oppmerksom på at feilmeldingen betyr at vBET fil vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php var ikke inkludert og vBET inkluderer den hvis den er konfigurert for vBSEO lenker.

Om CMS oversettelse - beskriv mer. Har du blank side eller tomme strenger eller bare originalt innhold? Vennligst oppgi URL (PM hvis ikke kan gjøre det her) til side hvor vi kan se det.

Om PS: Vær oppmerksom på at på grunn av SPAM vi måtte begrense muligheten for å legge til URL på vårt forum. Det vil bli frigjort etter noen få innlegg. Og hvis du ser *** betyr det at i URL er brukt noe av sensurerte ord - bare gi det til oss med mellomrom, vil vi vite hva de skal gjøre med det;)

linuxtuts
18-06-10, 13:58
Jeg føler sooooo dum (HVORDAN gjorde jeg savner det) Mate ...

Det er alt det var å stoppe sitemap.


Oppsummering:
============================
Forum Skjerm: 1522
Vis Tråd: 10088
Vis Innlegg: 204
Medlem Profiler: 3
Poll Results: 0
Blogginnlegg: 0
Blog Tags: 0
Album URL: 0
Sosiale grupper URL: 1
Tag URL: 1
Arkiv: 1521

Total Indeksert webadresser: 13344
Total Processing Tid: 47,004.40 sekunder


var 3400 noe ....:)

Men CMS fremdeles ikke oversette.
Page ganger ut hver gang.

Jeg sender deg en PM Mate.

Takk,

linuxtuts
18-06-10, 22:03
OK, får jeg mer info bruker "Safari nettleser".



Safari can’t open the page.

Too many redirects occurred trying to open “h**p:// www. linuxtuts. net/da/content/ubuntu-udskrivning-40/?vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-printing-40/”. This might occur if you open a page that is redirected to open another page which then is redirected to open the original page.


Thanks Mate,

vBET
19-06-10, 00:22
OK jeg ser det nå. Også Slik jeg ser det skjer bare for CMS artikler - main CMS side fungerer fint.

Spørsmålet er på nivå vbenterprisetranslator_seo.php fil. Vi har det kode som skal beskytte mot slike vBSEO redirections. Har ingen anelse om hvorfor det ikke fungerer på din server. Jeg trenger også FTP-tilgang til forumet for å sjekke det - vennligst PM. Vi vil legge våre logger inn i fila og sjekke hvorfor disse parametrene ikke er fjernet fra søkestrengen.

linuxtuts
19-06-10, 18:57
Sendt Mate. Og takk.

Takk,

linuxtuts
20-06-10, 00:34
Siste vBulletin Fikset dette problemet noen hvordan. (Sak lukket)

vBET
20-06-10, 01:55
Flott å høre:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vBET Translator 4.10.1