PDA

View Full Version: Løst Sporadisk Oversettelse



Lissa
03-06-10, 03:41
Ikke sikker på om det er den beste tittelen lol forhåpentligvis kan jeg forklare dette bedre

Hver så ofte når jeg eller mine medlemmer gjøre et innlegg det innlegg som om vi har postet på et annet språk (når jeg går å redigere det den sier [lang = nl])

Dette skjer ikke mye, så jeg antar det gjør det vanskelig å peke ut, men så langt har skjedd noen ganger mens vi er alle innlegg i engelsk og det er alltid samme språk (nederlandsk flagg)

Oh, og jeg bare la merke til tittelen har disse i det også [langtitle = nl]

vBET
10-06-10, 13:18
Vennligst gi oss noen eksakte eksempel - den eksakte teksten som ble brukt. Og hva er din språkgjenkjenning innstillingen? Vær oppmerksom på at er du bruker Google så noen ganger Google kan bli forvirret og gjort galt anerkjennelse (vanligvis for svært korte tekster, eller når ord i to språk i samme melding). I så fall er det ingen bug i det hele tatt, det er ikke opp til oss - det er Google. Men du kan konfigurere hvordan sikker på at Google må være å legge språkinnstilling.

Rådfør trenger du fortsatt trenger noen hjelp i problemet som er beskrevet her:)

vBET
14-06-10, 23:28
Ingen svar - anses løst. Vær oppmerksom her hvis trenger mer hjelp:)

Lissa
14-07-10, 21:17
Gah, jeg er så lei meg ... for en eller annen grunn jeg ikke alltid får mine meldinger herfra lol og jeg har vært så opptatt at denne saken gikk i veikanten till det holdt dukket opp igjen lol

Jeg vedlegger et skjermbilde av den siste gangen det skjedde, dette i en PM lol

Språket påvisning innstillingen er Trust Google når resultatet er tilliten verdig

Hvilken innstilling ville du best anbefale for denne innstillingen?

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vB Enterprise Translator 4.10.1