PDA

View Full Version: Løst Installasjon problemer



Spiritu
20-05-10, 13:18
Hei, når jeg gjør dette trinnet av installasjonen ...

"Installer produktet fil

1. Gå til Admin CP-> Tillegg & Products-> Behandle Produkter og klikk [Legg til / Import Product]
2. For opplasting velge do-not-upload/product-vbenterprisetranslator.xml fil fra vBETTM pakken og klikk Importer. "

det bare fryse på ... "Importere produktet, vennligst vent ... Importerer Produkt, vennligst vent ...

Jeg lastet lenke til bilde feil.

http://img101.imageshack.us/img101/6211/buged.jpg

Trenger hjelp.
Takk.

vBET
20-05-10, 17:08
Vennligst prøv igjen. Dette har ingenting å gjøre med vBET - installasjonen er håndtert helt av BB motor. Dersom det ville være installasjon feil du ville ha feilmelding. Bare prøv igjen og fortell gjør det er OK nå, eller sjekk gjør du har det installert allerede (fortsatt bedre å gjøre én gang). Mest sannsynlig var det sammenheng problemet mellom nettleseren og serveren.

Spiritu
21-05-10, 00:15
tryed igjen etter 12 timer ... forumet sin ferske rene installert ... jeg også installert vBSEO tidligere uten problemer i det hele tatt ...

eventuelle nye råd?

Spiritu
21-05-10, 12:40
FASTE i dag, måtte re-upload vbet.

vBET
22-05-10, 23:09
Så det måtte være noen FTP problemer under første opplasting. Stor at det er OK nå:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vBET Translator 4.10.1