PDA

View Full Version: Min historie med vBulletin Enterprise Oversetter



RootShell
04-11-09, 22:48
Hi! Jeg startet i forrige uke min nye forumet i fransk på aktuell informasjon og løse problemer etter installasjon av Addon og den første indeksering i søkemotoren Google, fant jeg ut at sidene blir indeksert med flere språk, så jeg skal nyte mange besøkende fra ulike land og språk, jeg har også en inntektsdeling system installert Google Adsense på forumet mitt, så jeg har mye av medlemmer i en stund. Denne teksten er skrevet på fransk, takket være Michał Podbielski vi lette oppgaven av oversettelsen med hjelp av denne sterke programmet. Dette er bare starten: D.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vB Enterprise Translator 4.10.1