PDA

View Full Version: Flagg bilder alternativ alternativer



Snake
29-04-10, 21:18
Hei der,

Fordi Google blir så varmt på nettsiden speed jeg har kjørt test på nettstedet mitt.

40% av lastetiden er ned til lasting de 30 eller så oversetter flagg bilder.

Dette er ikke en bug eller feil bare et forsøk på å ha en rask nettsted.

Hvilke alternativer er der for å bekjempe dette?

Jeg prøvde nedtrekksmenyen men tror ikke Google kan gjennomgå koblingene.

Kan vi / du konvertere nåværende flagg til CSS sprites slik at de lastes inn som ett bilde i stedet for 30 separate bilder?

Eventuelle andre alternativer velkommen please.

Thanks.

vBET
29-04-10, 22:37
Vær oppmerksom på at resultatene ikke er representative. Eventuelle nettleseren etter første besøk på forumet din har bufret bildene og ikke ta dem igjen (bare hvis dens ytre cache utløper, eller du tvinge det ut som shift + F5 i IE). Så hva du målte er tid for første besøk. Å ha bilder påvirker ikke responstid neste forespørsler.

Så flagg tar 0% av siden lasting tid for de fleste av forespørselen som kommer til forumet ditt.

Google kan gjennomsøke lenkene i henge down menyen, fordi de er rett og slett tatt med i HTML-utgang (du kan sjekke det) - slik Google ser den og kryper det akkurat som alle andre av dine lenker.

Vi har allerede får funksjonen forespørsel til støtte for CSS sprites - se her diskusjonen om dette emnet: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/feature-requests/508-load-flags-css-sprite.html

For andre alternativer - du kan bare fjerne alle flagg bilder og show test lenker. For å gjøre at det er nok å redigere mal for flagg. Vær oppmerksom på at henge down menyen ikke bruker malen, og i dette øyeblikket krever kode modifisering. Vi kan gi deg informasjon hvis du er interessert:)

PS.
Er du sikker på at Google roboter laster ned bilder og ikke bare kontrollere teksten syn på siden?

Snake
30-04-10, 00:04
Ive fikk rullegardinlisten vises i bunnteksten mal.

Dette er hva kode viser i kilden.

Kan Googlebot åpne javascript seg selv? Nei, det kan ikke.

Dette er et stort problem, disse flaggene tilsett 50% til side lastes ganger i den virkelige ord, på grunn av bildene størrelse, 50 odd tilkoblinger, oppslag etc.

Web Page Analyzer - gratis nettsted optimeringsverktøyet nettsted speed test sjekk nettside ytelse rapport fra web site optimalisering (http://www.websiteoptimization.com/services/analyze/)

Dette nettsted tester html utgang bare, server hastighet etc er ikke inkludert.


Jeg får 7s uten flagg aktivert, 14s hvis jeg har dem aktivert.

Det er stort, er de dårlig og du virkelig trenger en bedre løsning.


<td class="vbmenu_control"> <a id="vbettranslations" href="http://www.computer-juice.com/forums/$show[nojs_link]#vbettranslations" accesskey="5"> Oversettelser </ a > <script type="text/javascript"> vbmenu_register ("vbettranslations"); </ script> </ td>

vBET
01-05-10, 12:47
Vær oppmerksom på at vi allerede har gitt deg lenke til side om dette problemet og informasjon som vi er klar om andre flagg løsninger muligheten og vurdere det allerede. Takket være at du ønsker å vise oss hvor viktig du tror det er:)

Også oppmerksom på at Google ikke har åpne noen javascript og se alle flagg som er i drop down menyen. Koden som du ga er for nettlesere og den endres nedtrekksmenyen for å gjøre det synlig for brukerne. Alle roboter ser det umiddelbart fordi nedtrekksmenyen er inkludert i HTML output (ikke tatt av Ajax) - bare du finner i din HTML-utdata dette:

<div class="vbmenu_popup" id="vbettranslations_menu" style="display:none;margin-top:3px" align="left">

Og du vil se at drop down er inkludert i HTML produksjon og roboter se alle flaggene, bare nettlesere viser ikke den på tigge på grunn av stilen display: none og script som du pekte bare for nettlesere å gjøre det synlig.

Jeg sjekket siden din på web analysator som du ga, og resultatene er drastisk annerledes det som du ga her.
HTML last: 0,46 andre
Total bilder belastning: 3.51 sekund (inkludert alle bildene ikke bare flagg).

Og vær oppmerksom på gang at du tolker resultater på feil måte, fordi du går glipp av begrepet nettlesere cache. Nettlesere er caching bilder og ikke be for dem i neste forespørsler. Så tiden lagt med flagg nedlastingen er minimal for brukerne som ser på hundrevis av sider og tok flagg i begynnelsen. Jeg har allerede peke oppmerksomheten på dette og du kan sjekke det selv bare kommer til ditt eget forum og se at du ikke venter sekunder for et bilde, men har den umiddelbart.

Likevel er vi klar over at våre brukere ønsker å ha også andre alternativ for flagg og vi vil teste løsningen foreslått i tråden som jeg pekte deg før.

Ramses
17-05-10, 12:16
Hei der,

Fordi Google blir så varmt på nettsiden speed jeg har kjørt test på nettstedet mitt.

40% av lastetiden er ned til lasting de 30 eller så oversetter flagg bilder.

Dette er ikke en bug eller feil bare et forsøk på å ha en rask nettsted.

Hvilke alternativer er der for å bekjempe dette?

Jeg prøvde nedtrekksmenyen men tror ikke Google kan gjennomgå koblingene.

Kan vi / du konvertere nåværende flagg til CSS sprites slik at de lastes inn som ett bilde i stedet for 30 separate bilder?

Eventuelle andre alternativer velkommen please.

Thanks.
Jeg kunne redusere flagg fra samlede størrelsen 18kb til 6kb, bare lagre bildene med høyere kompresjon innstillinger.

vBET
17-05-10, 17:11
Jeg kunne redusere flagg fra samlede størrelsen 18kb til 6kb, bare lagre bildene med høyere kompresjon innstillinger.

Hvilke verktøy foreslår du?

Ramses
17-05-10, 20:57
Hvilke verktøy foreslår du?
Jeg brukte Photoshop.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vB Enterprise Translator 4.10.1