PDA

View Full Version: Allerede gjort På den andre BBCode



CThiessen
29-10-09, 09:35
Moin, er i min forum skrevet hovedsakelig engelsk.Temaet er Brasil og derfor også noen i portugisisk er skrevet. Det er også funnet skrevet i en artikkel på tysk og portugisisk.Jeg ønsker en knapp i redigering slik at du kan velge tekst innenfor av et bidrag.Jeg ønsket å gjøre en egen BBCode. Dette er ikke fordi jeg til "lang" må angi språket.Deretter kommer på slutten men også "/ lang = xx" som fører til en feil. kunne du gjøre implementeringen av BBcode det som på slutten av alt bak "/ lang" er ignorert?Deretter kan være en hvilken som helst egen BBCode tinker for språkene som han trenger.DankeChristian

vBET
29-10-09, 12:43
Når du bruker lang=xx bbcode da du er ferdig med den uten parameteren - bare /lang.

Hvis noen har satt sin standard språk da som standard mod vil språk bbcode til hele sin post og også til tittelen. Det er konfigurerbar - slik at brukeren kan deaktivere den i editoren hvis han ønsker å skrive noen deler i forskjellige språk, og han må legge BBCoder manuelt.

Så akkurat nå brukere eget deres språk BBCoder og trenger ikke å sette den - de trenger bare å sette standard språk i User CP:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.10.1 supports automatic translations