PDA

View Full Version: Løst Stange / forums /



badawidollah
28-03-10, 02:22
hello,

dette er rart for meg

det bør se ut
nusantaraku.org / forum / forum.php (det er vbadvance moduler der)

men det omdirigere til nusantaraku.org / forum (hvis jeg åpner som index.php, uten vbadvanced moduler)

Så jeg kopierte den / forum / forum.php til / forum / index.php
at samething skjedde, fortsatt ingen vbadvanced modul der.

badawidollah
28-03-10, 03:54
Oppdatering

vbadvance moduler ikke vises på indonesisk (jeg velge indonesiske som hovedspråk)
men viser i Malay og engelsk

** Vbadvanced i index.php bare ikke vise

badawidollah
28-03-10, 04:29
vennligst se

nusantaraku.org / forum / index.php? language = ms
nusantaraku.org / forum / index.php? language = no
nusantaraku.org / forum / index.php? language = id

forskjellige
ikke sant?

vBET
28-03-10, 21:42
Beklager, men jeg vet ikke hva skal jeg leter etter. Fortell meg nøyaktig hva som skal inkluderes på siden (gi meg noen sitat som jeg kan finne på siden) og lenke til denne siden. Jeg vil finne den og sjekke hvordan det ser ut på oversatt utsikt. Akkurat nå vet jeg ikke hva som mangler.

Vær oppmerksom på at du kjenner ditt eget forum - Jeg trenger å bli ledet til å se hva du mener:)

EDIT:
OK - Jeg tror jeg ser hva mener du, men jeg er ikke sikker. Når du er på oversatt side med index.php og klikker på originale flaggene, så det er omdirigert til forum.php - er dette er problemet?

badawidollah
30-03-10, 15:47
tråd stengt

problem i vBSEO programvare

takk

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vBET Translator 4.10.1