PDA

View Full Version: Allerede foreslåtte Alternativ i meldinger som skal vises til språk



tavenger5
01-03-10, 22:38
Jeg vet jeg kan manuelt vise en melding til et språk satt ved hjelp av en if statement, men jeg heller det gjøre med merknadene funksjoner. En grunn er fordi vBSEO viser denne meldingen med javascript.

Det ville være en fin tillegg til å legge "Språk" til kriteriene for visning av meldinger til medlemmene. På denne måten kan jeg enkelt vise en melding til, for eksempel, alle som lander på et kinesisk oversatt side - kanskje med en menneskelig oversettelse.

vBET
02-03-10, 20:03
Dette er allerede foreslått og akseptert i andre tråden:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vBET Translator 4.10.1