PDA

View Full Version: Løst overlly forsiktig anti spam-innstillinger



BristarUK
18-01-13, 15:15
Jeg har nettopp tilbrakt aldre å skrive ut min støtte tråd, men den forsvant inn moderasjon.

Dette er en veldig frustrerende ting til å skje med en ny kunde. Jeg er på en tidsskala å installere VBET innen utgangen av i dag, og jeg skal bare sitte her venter.

Marcin Kalak
19-01-13, 14:11
Det er slik en begrensning. Dessverre inkluderer vB alternativene bare hvor mange innlegg, men ikke vår license. Vi kunne skape ditt eget spam-filter, men dagens situasjon er egentlig ikke en begrensning, siden kundene kan kontakte oss og gi fullstendig informasjon.
Så for øyeblikket vil vi være på gjeldende løsning.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vB Enterprise Translator 4.10.1