PDA

View Full Version: Løst Løsning: Ingen oversettelser ved hjelp av Azure oversettelser



arakum
22-11-12, 06:15
Så,

Etter å ha en morsom kveld lurer på hvordan du skal gå rundt noen problemer med den asurblå oversetteren:

-Den "sikkermodus / open_basedir" ting ikke fungerer
-"microsoft oversettelse ingen bærer informasjon finnes i tokenet"

Jeg ønsket å dele et par av feilrettinger.

Først viser "ingen bærer informasjon" når du ikke skriver i de rette tastene for å vbulletin. Takk til r.dziadusz for denne løsningen


OK er her det:
1.) Gå til: Microsoft Translator | Windows Azure Marketplace
2.) Login/Register
3.) Velg du abonnement:

4.) Gå til: datamarket.azure.com/developer/applications/
5.) Klikk på "Registrer"-knappen
6.) Fyll alle nødvendige felt, og klikk "Opprett"-knappen.
7. Få verdiene fra ClientID og det hemmelige - sett grenser-inn det i din admincp:
ClientID - > Microsoft Comercial oversettelse API-nøkkel av Azure,
Secret - > Microsoft Comercial oversettelse API secret av Azure


Deretter kommer CURL feilen klager over open_basedir og ting. Som mange av dere vet, ble sikkermodus avverget nylig i php, så hvis du har en server med en nyere versjon av php dette ikke burde engang være et problem. Men CURL fortsatt ikke har blitt oppdatert for denne nye endringen.

Så... Etter tilpasning her og der fant jeg en midlertidig løsning.

Se i upload/includes/vbenterprisetranslator_class_translator.php for linjen som leser


curl_setopt($obj_connection, CURLOPT_FOLLOWLOCATION, 1);


Coment det, lagre og laste opp til den riktige mappen. (Jeg fant det i linje 324, kan endre på versjon endring) For å gjøre det arbeidet på asurblå test, se etter eventuelle referanser til CURLOPT_FOLLOWLOCATION og kommentere linjer som nevner det, lagre og prøv på nytt.

Jeg håper dette hjelper!

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vB Enterprise Translator 4.10.1