PDA

View Full Version: Løst Feil 310 (netto :: ERR_TOO_MANY_REDIRECTS)



Matt Olieman
18-08-12, 05:24
Jeg vet ikke hvorfor jeg får denne feilen hver gang jeg prøver å oversette mitt forum til et annet språk:
MyCockpit.org - Nyheter (http://www.mycockpit.org/forums/content/)

Jeg har allerede konfigurert vBET følge trinnene i readme.txt så I´m ikke sikker på hva som fungerer dårlig her....

dette er min htaccess fil.:

# Kommentar til følgende linje (legg '#' i begynnelsen)
# For å deaktivere mod_rewrite funksjoner.
# Merk: du trenger fortsatt å deaktivere banalisere i
# Den vBSEO kontrollpanelet for å stoppe url omskrivninger.
RewriteEngine På

# Noen servere krever at Rewritebase direktivet å være
# Aktivert (fjerne "#" i begynnelsen for å aktivere)
# Merk: når aktivert, må du ta banen
# På roten BB-mappe (dvs RewriteBase / forums /)
# RewriteBase /

# RewriteCond% {HTTP_HOST}! ^ Www \\. Dittdomene \\. Com
# RewriteRule (.*) http://www.yourdomain.com/forums/ $ 1 [L, R = 301]

RewriteEngine På
RewriteRule ^ ((urllist | sitemap) .* \\ (xml |..? TXT) (\\ gz))? $ Vbseo_sitemap / vbseo_getsitemap.php sitemap = $ 1 [L]

RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & omdirigert = / forums / [L, QSA]
RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & omdirigert = / forums / $ 2 [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_URI}! (Admincp / | modcp / | vbseo_sitemap / | cron)
RewriteRule ^ ((arkiv /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-F
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-D
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} ^! (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | bilder) /
RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]


RewriteCond% {REQUEST_URI}! (Admincp / | modcp / | cron | vbseo_sitemap |. Api \\ php)
RewriteRule ^ ((arkiv /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbseo.php [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-F
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-D
RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} /! (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | bilder) /
RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L, QSA]

Marcin Kalak
18-08-12, 10:31
Hei,
Er integrering av vBSEO ble riktig gjort vBSEO integrasjon (vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-integration-other-plugins/414-vbseo-integration.html)?

Matt Olieman
18-08-12, 17:04
Hvis du ser htaccess jeg har sitert, vil du se at svaret er Ja

Marcin Kalak
19-08-12, 10:55
Følgelig endret filene functions_vbseo_createurl.php og functions_vbseo_url.php?

Matt Olieman
19-08-12, 17:14
Følgelig endret filene functions_vbseo_createurl.php og functions_vbseo_url.php?

Jeg ser ikke noen omtale til disse filene på tråden du har angitt ..

Marcin Kalak
20-08-12, 11:30
Disse endringene er beskrevet i manuell integrasjon-vBET med vBSEO, som du finner i vBET/do-not-upload/readme.html. Du må gjøre alle trinnene som er beskrevet i installasjonsinstruksjonene i vBSEO integrasjon delen før innstillingen .htaccess
Det viktigste er tilsvarende endringer i filene functions_vbseo_createurl.php og functions_vbseo_url.php

Marcin Kalak
27-08-12, 13:59
Ingen respons - vurdert spørsmålet er borte. Hvis ikke kan du skrive her.

Matt Olieman
29-08-12, 01:48
Jeg har allerede gjøre endringer i disse filene, men jeg får en blank skjerm på showthread.php

Marcin Kalak
29-08-12, 11:37
Behage PM meg error_logs og få tilgang til informasjon til Admin CP-, FTP- og vBSEO CP. Jeg vil se hva som skjer det :)
Først aktivere vBET. Vis ikke bare flagg.

Matt Olieman
02-09-12, 00:40
Jada, sendte PM :)

Marcin Kalak
04-09-12, 11:54
Jeg don´t aktiverer vBET ennå fordi jeg har disse spørsmålene, og jeg don´t ønsker å miste trafikk fordi vBSEO sitemap generator legger til sitemap oversatt URL-adressene.

Du slår på vBET og deaktivere (ikke Vis) flagg. Brukere vil ikke kunne oversette sidene, og kan ikke se problemet. vBSEO er ikke riktig konfigurert vBSEO sitemap generator ikke legges feil URL-adresse.

Matt Olieman
07-09-12, 16:30
Du slår på vBET og deaktivere (ikke Vis) flagg. Brukere vil ikke kunne oversette sidene, og kan ikke se problemet. vBSEO er ikke riktig konfigurert vBSEO sitemap generator ikke legges feil URL-adresse.
Jeg can´t aktivere vBET og vent 4 dager for støtten...

Aktivere den når du skal kunne arbeide med denne.

Marcin Kalak
10-09-12, 11:37
Du sende ikke meg PM tilgang detaljer til FTP (vert/servernavn, brukernavn, passord) og vBSEO CP (passord).

Matt Olieman
11-09-12, 05:32
Du sende ikke meg PM tilgang detaljer til FTP (vert/servernavn, brukernavn, passord) og vBSEO CP (passord).
Access-dataene er pm tittelen...

I´ve sende deg e-post

Marcin Kalak
12-09-12, 10:45
Hvis jeg sjekke en situasjon som må kjøres, og integrert system. Den kan ikke arbeide fordi du gjort dårlig integrering. Starte systemet, gjør integrering og skrive om det fungerer. Hvis du vil at vi skal vil vi gjøre denne integrasjonen er en tjeneste betalt $ 30 (Kjøp oppgraderinger (http://www.vbenterprisetranslator.com/purchase.php?do=upgrades)). Jeg minner deg at alle uttalelser er beskrevet i detalj i vBET/do-not-upload/readme.html, og du kan gjøre dette selv gratis. Hvis problemet bare oppstod vil hjelpe deg med å finne den.

Marcin Kalak
02-10-12, 17:15
Ingen respons - vurdert spørsmålet er borte. Hvis ikke kan du skrive her.

kinjo
12-12-16, 09:50
Jeg har ERR_TOO_MANY_REDIRECTS problem i min PC.

Marcin Kalak
12-12-16, 18:47
På hvilken side du har denne problemer? Du må opprette et nytt emne med en detaljert beskrivelse av problemet.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations supported by vBET 4.10.1