PDA

View Full Version: Løst Google enkel API-tilgang



DirtRider
26-03-12, 05:27
Jeg må innrømme jeg ikke synes å kunne forstå hvordan fungerer Google API-nøkkel-historien. Det synes at det er en betalt tjeneste, og jeg aktivere faktureringsinformasjon. Men nå ser jeg et område i min Google API-side som sier enkel API-tilgang, og det ser omtrent slik ut.

Nøkkel for leseren apps (med referanser)
API-nøkkel: XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Referanser: Noen referer tillatt
Aktivert på: 25 Mar 2012 6: 56 AM
Aktivert av: xxxxxx ******** com – du
Foreldet nøkkel: XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Status: Aktiv inntil 26 Mar 2012 6: 56 AM (dette jeg virkelig ikke forstår som denne datoen endres hele tiden)

Så er dette API-nøkkel jeg skal bruke sammen med fakturering eller finner en annen noen annet sted: forvirret:

r.dziadusz
27-03-12, 23:17
Hei
Jeg antar du har til å løse problemet ditt:) fra PM-informasjon Ja er det denne API-nøkkel

DirtRider
28-03-12, 04:14
Vel så fungerer det også ikke for meg som er det samme med den andre. 90% av tiden det viser oversettelsen er ikke tilgjengelig. Etter 3 dager uten alle typer støtte har jeg nå fjernet denne mod fra min forum:(

r.dziadusz
28-03-12, 18:19
Har du prøver å bruke mindre oversettelser språk? Eller bare å lese dette innlegget om ytelse (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-general-discussions/408-vbet-performance.html)

DirtRider
28-03-12, 18:30
Jeg har prøvd å bare ha det å velge språkene som mine medlemmer bruke primære bare europeiske språk. Men hver gang jeg vil se det var viser at ingen oversettelsestjenester var tilgjengelig. Jeg deretter vil måtte kjøre planlagte oppgaven til å søke etter dem på nytt manuelt, og det vil plukke opp ett eller to mest. Jeg vil deretter se noen minutter senere at igjen det hadde ingen oversettelsestjenester tilgjengelig igjen. Så jeg betalt for installasjonstjenesten som jeg ikke kunne få dette fungerer uansett hva gjorde jeg. Men jeg var fortsatt sitter med de samme problemene og etter å ha brukt 3 til 4 dager sliter på min egen med ingen hjelp eller svar fra her jeg fjernet den.

Så som jeg sier det ikke fungerer for meg kan så jeg vennligst få en refusjon

DirtRider
28-03-12, 18:30
Dobbel stolpe: forvirret:

r.dziadusz
11-04-12, 17:47
Refusjon-emnet ble diskutert på PM

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Integration with translations by vBET Translator 4.10.1