PDA

View Full Version: Løst Slett blogginnlegg, språk brytere



Michael
29-12-09, 11:19
En av våre ansatte har merket følgende feil:


Hver gang jeg går og fysisk fjerne et blogginnlegg, bytter språk automatisk til svensk.

Håper Theres en fix!

vBET
29-12-09, 12:47
Vi kan undersøke det. Problemet er at blogger er ikke offisielt støttet av vBET, ettersom de ikke er en del av innfødte vBulletin funksjonalitet og krever betalt legg. Vi kan undersøke den "på plass" - vi trenger tilgang til forum som støtter blogger for å kunne sjekke det og rette det opp.

Michael
29-12-09, 15:16
Vel kan du gi meg koden slik at blogger ikke får oversatt hele tatt?

vBET
29-12-09, 19:47
På dette tidspunktet har vi ikke avtale med blogger i det hele tatt. Å ha noen støtte i dette området må du gi oss miljø der blogger er støttet, fordi det er ingen innfødte BB funksjonalitet og krever betalt annonse.

Michael
29-12-09, 22:13
Jeg vil sette opp en ny vb installere for deg på en passworded domene med vb blogger installert og også oversetter slik at du kan bekrefte problemet og fikse det:)

Når dette er gjort vil jeg PM deg den informasjonen til å logge inn etc

vBET
29-12-09, 23:50
At det god løsning å la oss hjelpe deg:)

vBET
08-05-10, 10:14
Det dette problemet er fortsatt aktiv en? Vi har gjort store endringer i omdirigering, men kan ikke teste dette - BB 3.x støtter ikke blogging lenger og vi kan ikke få lisens. Sp videregi gi oss beskjed om ikke ti fortsatt eksisterer eller det kan være stengt.

vBET
20-05-10, 21:52
Ingen svar - lukking problemet. Vil være åpne om nødvendig.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vBET Translator 4.10.1