PDA

View Full Version: Endringer i API-leverandører



Mr.X
11-10-11, 14:50
Slik at Google begynner å ta betalt for oversettelser og MS fremtidige avgift struktur er ukjent (hvor lang tid vil de tilbyr en gratis tjeneste?)

Hvis jeg kjøper produktet ditt, er det noen forsikring om at jeg vil ha i fremtiden oversettelsestjeneste uten å måtte betale en ekstra per ord belastning?

Det vil si, hvis i fremtiden, MS stopper deres gratis tjeneste og/eller du ikke kan finne noen gratis APIer, vil jeg kunne få en tilbakebetaling på programvaren?

Takk.

-Andy.

vBET
11-10-11, 19:44
Google Translation API v1 som er gratis er tilgjengelig bare til 1 desember 2011.
Google Translation API v2 er allerede tilgjengelige og betalt.
Microsoft oversettelse API vil være gratis frem til mars 2012. Det er allerede tilgjengelig også som betalte tjenesten så avgift struktur er tilgjengelig.
Booth gratis oversettelse API har grenser allerede angitt.

Vi gi ikke, og vi kan ikke gi noen forsikring om at du får tilgang til oversettelse leverandører. Det er på brukersiden ta hånd om det (opprette riktig konto på oversettelse tjenesteleverandører systemer, betale hvis betalt service brukes, blir OK til sine vilkår for tjenesten). Vi kan ikke gjøre dette for våre brukere. Vi kan også gi forsikringer for tredjeparter. Hvis du vil ha slike forsikringer be for disse oversettelse leverandører.

Og svare på det siste spørsmålet - Nei. Egentlig - hvorfor? Du gjør ikke betalt oss for oversettelser - du har betalt oss for vBET-lisens som bruker eksterne leverandører for å skaffe oversettelser fra tredjeparter. vBET gjøre og vil gjøre samme - be om oversettelse til oversettelsesleverandør du velger (fra støttes) og presenterer sine resultater. Hvis eksterne leverandører vil endre noe i sin strategi, vil vBET fortsatt gjøre samme. Så hvorfor du selv ønsker fra oss refusjonen hvis vi likevel gi deg samme? -resultater fra oversettelse leverandører.

Ingen av oss vet fremtiden - hvis jeg ville, ikke ville personlig jeg skrive denne meldingen bare gå til noen lotteri;) Våre risikoen i denne bransjen er at vi er avhengige av eksterne oversettelse leverandører API. Våre brukere risikoen er at de er avhengige av av eksterne oversettelse leverandører vilkårene for tjenesten. Ingen vil endre den. Spør vertsleverandøren din du mer for serveren som er vert du vil kreve refusjon fra tiden du brukte serveren? Lar være realistisk - du vil bruke det og bruke det og aner ikke hva som vil være i fremtiden (som alltid med alt) eller du holde sengen hele dagen fordi du ikke vet hva som vil skje når du får. Vi er ikke forsikringsselskapet og vi definitivt ikke fortune-tellers. Vi vet ikke hva som vil skje - vår plan er å vedta:)

Så gir jeg deg ingen løfter som ikke kan holde. Når du kjøper melk du ikke spør vil du få full tilbakebetaling hvis du ikke vil drikke hele melk (fordi du dele den, la den, bryte flasken, eller noe annet). Har du vbseo? Du spurte dem vil du få full refusjon Hvis vBulletin endelig legge SEO koblinger, og du vil kunne ha det for gratis i stedet for å betale for en annen mod - hva kan du gjøre det nå. Hvorfor du selv ber oss om det? Les lisensavtalen nøye - er det rettferdig og realistisk. Samme som du vil finne i en annen programvare - spesielt når det avhenger fra tredjeparter.

Dersom du har flere spørsmål kan du bare spørre:)

forosmb
17-10-11, 01:29
Jeg leste på google-sider at prissetting for API å oversette tjenesten er 20$ /Mb

Jeg trenger å vurdere kostnadene som denne tjenesten vil generere på nettstedet mitt.
Er det en måte å få mengden øyeblikket daglig/månedlig oversatt innhold med produktet allerede installert og arbeider på Web-området?

Thanks

vBET
17-10-11, 12:56
vBET gjør ikke gjort statistikk seg selv - den har ingen mening siden Google Translation API v2 gjøre det. Også i Google Translation API v2 er du i stand til å sette dine egne grenser. v2 er betalt. v1 gratis, men det vil bli lukket desember 1st 2011. Microsoft-oversettelsen API er gratis frem til mars 2012. Vi støtter alle 3 av disse APIene for øyeblikket

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vBET Translator 4.10.1