PDA

View Full Version: Viser blank side ... 2.4.4 / VB 4.1.5



harleyforum.se
02-10-11, 15:26
Min side er plutselig blank på andre språk. Happened par dager siden (lagt merke til noen andre har samme tingen rundt den 29. sept).

Du nevnte, installere cURL sted .. hva er det?

Samme i Google Chrome og Firefox.

Cant post screenshot her eller url, men sjekk mitt forum. http: / / harleyforum.se

harleyforum.se
02-10-11, 16:19
Også bare kjøre googletest.php ting. Fikk dette svaret:

Starter oversettelse test G API V1
Test resultat: {"responseData": {"translatedText": "powitanie"}, "responseDetails": null, "responseStatus": 200}
Test feil:

r.dziadusz
03-10-11, 08:20
Google api V1 er om å bli lukket, så de satt nye grenser, Vær oppmerksom på at etter at 1-st desember vBET gratis versjoner 2.3.x, 2.4.x, som bruker Google gratis api v1 ville i ustand.
Om din issu din er ikke er blokkert av google, svar-status er ok, høyst sannsynligvis du nå grensene. Reconsider Oppgrader din vbet til nyeste betalt versjon, enn du ville være i stand til å bruke Microsoft og andre oversettelse APIer og angi den fullstendige hurtigbufferen! Høyre nå Kontroller at hurtigbufferen er aktivert, dette kan hjelpe med å redusere forespørsler

harleyforum.se
04-10-11, 15:09
Ok, forstår. Hvor mye er Google V2 skal koste?

harleyforum.se
04-10-11, 16:34
OK oppgradert alle, nettopp kjøpt/til de "ekte" versjon (4.4.2) og arbeider like en ynde! (sofar;)). Hovedsakelig ved hjelp av Microsofts API.

harleyforum.se
04-10-11, 17:23
OK oppgradert alle, nettopp kjøpt/til de "ekte" versjon (4.4.2) og arbeider like en ynde! (sofar;)). Hovedsakelig ved hjelp av Microsofts API.

... .fort en time eller så, nå har jeg exacly den samme feilen jeg hadde med det ledig versjonen:(

vBET
04-10-11, 18:34
Vennligst åpne nye tråden i feilsøking delen hvis det dreier seg om betalt versjon. Hvis du allerede vet svaret (jeg så du skrev i en annen tråd så vennligst brakk instruksjonene der). Hvis du trenger spesifikk informasjon - vennligst åpne din egen tråd. Hovedsakelig - vennligst bruk messe testere for Microsoft og Google. Er en av API er tilgjengelig så å dette API. Dersom ingen av disse så kan du vurdere å bruke Google v2 eller vente til du blir fikk nye grenser - denne måten vil du fylle bufferen lenger, men gratis. Hvis du ikke bruker Google v1 er det anbefalt å slå av cache cleaner (IKKE slå av cache selv - bare automatisk rengjøring). For mer info om nødvendig må du bare åpne din egen tråd.

Mest sannsynlig du bare når dine grenser i Microsoft.

PS. Vær oppmerksom på at vi tenker akkurat nå nye løsning som tillater bruk av køen av API - så når du vil nå grensen i én API og deretter vBET automatisk bytte til en annen. For mer info om dette se her: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/feature-requests/2459-circular-checking-switching-apis-keep-flow-translations.html#post10444

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vBET 4.10.1