PDA

View Full Version: Løst Table & Guest Cache Cleaners ikke innspilling oppføringer i planlagte oppgaven log



tavenger5
09-09-11, 18:26
Jeg bruker den nyeste versjonen av vBET (4.4.2). Jeg har ikke sett en planlagt oppgave logg for "BB Enterprise Translator (Tabell Cache Cleaner)" eller "BB Enterprise Translator (Guest Cache Cleaner)" siden juli og mars tross begge kjører hver dag.

r.dziadusz
13-09-11, 09:44
Jeg kan ikke gjengi dette problemet på min test forumet. Vennligst sørg for at du har riktig installert siste versjon av vBet.
Også kan du prøve å starte Cache Cleaner manuelt, gå til
admincp-> planlagte oppgaver -> planlagt oppgave menager -> finn din renere dvs. "BB Enterprise Translator (Tabell Cache Cleaner)" -> Kjør nå
og deretter, hvis det ikke er feil (hvis noen vises, vise dem til oss), ser i planlagte oppgaven log

r.dziadusz
03-10-11, 14:23
Ingen svar, anser det løst, hvis du fortsatt har noen spørsmål om dette problemet, spør, vil jeg åpner den, hvis du har andre problemer kan du åpne ny tråd

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Thanks to vBET 4.10.1 you can enjoy automatic translations