PDA

View Full Version: Løst ingen oversette koden i bildet url lenke



Schmike
19-07-11, 03:07
filnavnet inneholder filtrert tegn og ingen oversette koden er lagt, slik at bildet blir en ødelagt link.

vBET
19-07-11, 17:54
Vennligst send webadressen til siden med eksempel og fortelle nøyaktig hvordan å gjenskape problemet. Hva betyr det at bildet filnavn inneholder filtreres tegn? Vennligst gi prøven. Hva er filtrert tegn - mener du ignorerte ord eller noe annet?

Vennligst beskriv mer.

Schmike
20-07-11, 03:48
Hva jeg mente er filnavnet inneholder ignorert ord.

"PFK" er en ignorert ord, og dette er hva jeg får:
[IMG] http://www.schmike.net/pics/ [notranslate] PFK [/ notranslate] banner.jpg [/ IMG]

"PFK" er også ignorert, men jeg dont't det ovennevnte problemet for "PFK".

Innstillinger for ignorerte ord er:
PFK
PFK

vBET
20-07-11, 23:53
OK så - for eksisterende endringer kan du redigere den og fjerne manuelt.

For fremtiden kan du gjøre lite endring:
1. Åpne / includes / vbenterprisetranslator_functions_detection.php
2. Finn:

define('VBET_SEPARATORS', ", .?;:!'`&/@#$%^&*()_+=-<>{}~1234567890\"\t\n\r\r\n");
3. Redigere det ved å fjerne /

Vær oppmerksom på at ignorert ordet må være omgitt av disse skiltene. I ditt tilfelle PFK var omgitt av / så det var antatt at det er separate ordet, og det var innpakket. Dersom det ville være "_pfk-" så det ville også være innpakket, fordi den er omgitt av separatorer. Så kan du redigere separatorer. På dette tidspunktet er det ikke konfigureres av parametere så du må huske om endringen etter vBET oppdateringer. Hvis du vil at vi skal gjøre det konfigurerbart - vennligst skriv ny tråd i Feature forespørsel.

Vennligst gjort endringer, teste den (skriv melding med passende innhold) og fortell gjorde det hjelp.

Schmike
21-07-11, 03:39
Så betyr dette at hvis jeg har ordet i midten av et filnavn vil det fortsatt få pakket? Noen måte å ignorere hvis det er noen lenke kode som IMG, URL osv. ..?

vBET
21-07-11, 13:14
Jeg bare beskrev dere måte å ignorere det - endring separatorer. Du kan la det for eksempel bare plass, prikk, tykktarm og nye linjer. Filnavn ikke har mellomrom inne ...

Som standard separatorer er satt på denne måten å gjenkjenne ignorerte ord selv når den er i parentes eller noe sånt (forutsatt at "ignore" blir ignorert ord):
(Overse)
-Overse er neste alternativ
ignorere.
men, ignorere.
(Ikke passende / ignore)

og så videre ...

vBET trenger ikke sjekke mer innhold rundt - bare tegn før og etter ignorert ord - så det vil ikke være pakket hvis det er en del av andre ord som i: ignorert

Du kan enkelt endre den ved å endre separatorer. På dette tidspunktet i koden. Hvis du vil ha oss gjøre det konfigureres av Admin CP du åpne ny tråd i funksjon forespørsel.

Trenger du mer hjelp her? :)

Schmike
21-07-11, 13:53
Jeg tror ikke jeg vil få det jeg forventer. Du kan lukke denne tråden.

vBET
21-07-11, 14:02
Vær oppmerksom på at Feature Request er seksjon for kunder forespørsler. Du kan beskrive det dine behov for nye / endrede vBET funksjonalitet. Vil det bli gjort eller ikke avgjøres av vBET teamet ifølge flere faktorer. Jeg antar det er ikke viktig nok til å skrive anmodning om det.

Glad du vet hvordan du skal håndtere saken på dette tidspunktet og tråd kan stenges:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vB Enterprise Translator 4.10.1