PDA

View Full Version: Sitemap URL er falsk eller ekte?



Alpha
28-06-11, 14:43
Først vil jeg si at jeg tror vbet en genial produkt som er verdt hver krone som det kostetsind sitemaps url riktig url BB´s som dette:

/forum/ja/vbet-good-stories/719-%E3%82%82%E3%81%86%E4%B8%80%E3%81%A4%E3%81%AE%E3%82%B5%E3%82%AF%E3%82%BB%E3%82%B9%E3%82%B9%E3%83%88%E3%83%BC%E3%83%AA%E3%83%BC.html

eller bare URL BB´s som dette:

/forum/vbet-good-stories/719-another-success-story.html

Jeg spør fordi dette er et viktig salgsargument for meg. For nettadresser som dette:

/forum/vbet-good-stories/719-another-success-story.html
i et områdekart er tull fordi de bruker en 301-viderekobling til
/forum/ja/vbet-good-stories/719-%E3%82%82%E3%81%86%E4%B8%80%E3%81%A4%E3%81%AE%E3%82%B5%E3%82%AF%E3%82%BB%E3%82%B9%E3%82%B9%E3%83%88%E3%83%BC%E3%83%AA%E3%83%BC.html
omadresseres og områdekartene må rette URL er BB´s ikke feil.Også jeg ønsket å spørre om Sitemaps også Forum URL vil bli omskrevet i BB´s som jeg bruker bare fora URL BB´s ikke tråden URL BB´s i sitemapvielen takk for hilfeps hvorfor på Send et bidrag som det er forbudt å legge ut hvis jeg ikke overlates til andre sider? Jeg postet bare venstre på denne siden

vBET
28-06-11, 14:53
Hei.

I dette øyeblikk når du integrerer vBET med sitemap generator du terskel ikke har oversatt lenker i sidekart. vBET oversetter linker i forumet, så Google og andre edderkopper vil finne og vil indeksere oversatt sidene.

Vær oppmerksom på at vi allerede har planlagt løsning for å støtte generasjon av sitemap med allerede oversatt linker (se her for detaljer: Vi har ikke utgivelsesdato for dette ennå Først vil vi legge til andre oversettelse motorer støtte for vBET3.x (nå er det bare i vBET4.x) og etter det skal vi iverksette andre funksjoner -. Inkludert støtte for oversatt linker for sitemap generator. Vær spesielt oppmerksom på at integrasjon med sitemap generator er ikke nødvendig i det hele tatt - dette er hjelp bare for Google som trolig vil gjøre sidene indeksert raskere, fortsatt de vil bli indeksert uansett takket være Google roboter.

Hvis du har noen fremtid spørsmål kan du bare spørre:)

Alpha
28-06-11, 15:05
wow rask respons, takk. Ok det er bra at det er planlagt å integrere oversatt nettadresser for områdekartet. Google forfølger dessverre bare et visst antall av URL-er som har en 301-viderekobling, så denne funksjonen ville være svært nyttig og viktig. Jeg har på forumet mitt uten denne funksjonen cirka 26 millioner 301 redirects at Google ville ha straffet meg, leste jeg gjennom her: vbet4-integration-other-plugins/415-sitemap-generator-integration.html det er også planlagt at FORA url-er inn i sitemap? Inntil nå, bare tråden URL settes inn. Jeg har 1200 Forum trådene og 500.000 er derfor bare de fora i min Sitemap URL slik at det ville være viktig for meg som er forumet url i sitemap er. Er det mulig? Siste spørsmål. Er det mulig standard av en hel forumet på ett språk til et annet språk? Eksempel. Jeg har en tysk forum og at dette vil alltid vises og for hver på engelsk, er dette mulig? Fordi jeg kunne lage kopier av et forum på sine egne domener på forskjellige språk

vBET
28-06-11, 15:16
På dette tidspunktet sitemap integrasjonen Prosedyren omfatter ikke legge Forum Linker for oversatte sider. Selvfølgelig er det mulig - bare vi ikke hadde spørsmål om det før, så vi brydde oss ikke før.

Jeg forstår ikke spørsmålet ditt om forumet språk. vBET antar at forumet har ett språk og oversetter den til andre språk helt. Når forumet er på tysk, så etter å ha klikket engelsk flagg hele forumet er oversatt til engelsk - akkurat som du kan se på vårt forum. Du trenger ikke å gjøre noen kopi av forum. Også denne kopien vil være for deg svært dyrt - for hvert eksemplar ville du trenger egen lisens for vBulletin, vBSEO og vBET. Også innholdet i hver kopi vil endre seg uavhengig. Jeg ser ingen mening i det hele tatt for dette. Så - ingen mestring. vBET håndterer alt:)

Eventuelle flere spørsmål:)

Alpha
28-06-11, 15:26
OK fordi spørsmålet; =) så jeg har en tysk Forum (URL vedtatt
deutsch.de) og ønsker de engelske brukerne kan lese dette.Jeg installere VBET og jeg ser URL
deutsch.de den tyske versjonen og
deutsch.de/en den engelske versjonen. Det er ok hvis jeg vil at tyske og engelske brukeren sammen deler et forum.Hvis jeg vil, men som har tysk og engelsk bruker sin egen forum det ville være bedre lage jeg en kopi av ForumsDann jeg har 2 tysk Foren.eines på domenet
deutsch.de for tysk og en bruker på domenet
englisch.com for engelsk-brukere. De engelske brukerne kan lese gamle tyske innlegg på forumet under englisch.com skal være selvfølgelig engelsk som standard.Dermed har jeg 2 uavhengige independent fora som hver har sitt eget språk og eget domene.Har jeg klart uttrykt min idé?Fordelen er.Google indekserer ikke 10,000,000 sider fra et domene. Men google indekserte ;) 10,000,000 sider av 50 domener

vBET
28-06-11, 15:51
I så fall trenger du ikke vBET i det hele tatt ... Du bare cerate 50 ett språk fora. Så hva for oversettelser? Vær spesielt oppmerksom på at dette vil bli svært dyrt for deg - 50 lisenser til vBulletin og kanskje andre betalte plugins. Også 50 boards vil forbruke mye mer ressurser (CPU, minne).

Også i ditt tilfelle har du 50 uavhengige boards - skaper du 50 forskjellige samfunn. Med vBET har du nytte av allerede eksisterende fellesskap for å integrere med personer som bruker andre språk ... vBET er god idé:)

Alpha
28-06-11, 16:36
Dessverre, det er ikke så lett.Jeg har ja en tysk Forum som har 1,5 millioner innlegg. Disse innleggene skal selvfølgelig på alle språk tilgjengelig.Som en grunnleggende fundament.Jeg vet at jeg kan få 50 nye forum for grunner bare gjør ingen Sinn.Wozu jeg skal grunn 50 tomme nye Forum Hvis jeg men 1,5 millioner innlegg som innhold?Bare i bare ett språk;) representerer innholdet en økonomisk faktor du kan multiplisere med oversettelse i forskjellige språk.Bare denne arbeider 100 x bedre på separate domener der oversatt forumet fortsette uavhengig av hverandre kan utvikle.Kostnadene faktoren er sekundære for nå. Den tyske Forum har mindre serveren koster 100-200 * Verdienst.Wenn en engelsk kopierer også bare 10% av dem oppnå verdighet som var fortsatt lønnsom. Ikke faller i de nye forum server kostnadene som eksisterende servere er underutilized har tilstrekkelig med reserver. Det ville være bare lisens kostnadene.Også jeg ønsker å gjøre så samtidig ikke 50 Forum spesielle én etter én,) men jeg tror en løsning har htaccess gefunden.in

#RewriteRule ^([^/]*)$ http://www.englisch.com/en/$1 [R=301,L]


Faktisk skal fungere.Men i emnet zurückOK jeg skal selv prøve å finne noen som i forumet URL BB´s kan integrere i områdekartet.Så jeg skal kjøpe VBET.Takk for hjelpen;) og takk for denne stor program

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vB Enterprise Translator 4.10.1