PDA

View Full Version: Løst Etter å ha installert problemer med oversettelser



samm1129
22-05-11, 04:13
Hei, jeg har fulgt instruksjonene og klarte å installere mod. Når jeg leser på engelsk, ingen problemer, når jeg bytter til et annet språk i forumet rotkatalogen, ingen problemer i tillegg. Men hvis jeg klikk på emnet, eller et innlegg skråstrek som må være som dette / forum / iw / tema dukker opp som dette / forum / / iwtopic
Jeg har avinstallert den flere ganger, prøvde 3,36 samt 3,4 og får samme problemet. Har noen sett dette og vet ved en tilfeldighet hvordan å løse det?

takk,
Sam.

vBET
22-05-11, 15:52
Hallo. Jeg tror du har konfigurasjonsproblem. Vennligst se nøye på konfigurasjonen for parameter Forum katalogen. Hvilken verdi har du for det? Vennligst merk parameter beskrivelse:

Sett med '/' ved begynnelsen og uten "/" på slutten, dvs. "/ forum"
Hvis du har det konfigurert feil, vennligst endre den til passende en. Hvis du har dette en ok, vil vi undersøke det mer. Også oppmerksom på at du ikke trenger å avinstallere den. Du kan bare deaktivere vBET er problemet fortsatt eksisterer - vi trenger det installert for å undersøke det.

Vennligst skriv gjorde det hjelpe?

samm1129
22-05-11, 20:02
thats nøyaktig hvordan det er oppsett, og som jeg nevnte det fungerer fint hvis jeg laste h0ld.com/forum / og deretter oversette til noe språk, men hvis jeg går dypere inn i selve temaet, for eksempel: h0ld.com/forum / / zh-CNmazda / stedet for:
h0ld.com/forum/zh-CN/mazda /

samm1129
22-05-11, 20:03
. min htaccess ser slik ut:

# Kommentar til følgende linje (legg '#' i begynnelsen)

# For å deaktivere mod_rewrite funksjoner.

# Merk: du trenger fortsatt å deaktivere banalisere i

# Den vBSEO kontrollpanelet for å stoppe url omskrivninger.

RewriteEngine På



# Noen servere krever at Rewritebase direktivet å være

# Aktivert (fjerne "#" i begynnelsen for å aktivere)

# Merk: når aktivert, må du ta banen

# På roten BB-mappe (dvs RewriteBase / forums /)

RewriteBase / forum /



RewriteCond% {HTTP_HOST}! ^ Www \\. H0ld \\. Com

RewriteRule (.*) http://www.h0ld.com/forum/ $ 1 [L, R = 301]



RewriteRule ^ ((urllist | sitemap_) .* \\ (xml |..? TXT) (\\ gz))? $ Forum / vbseo_sitemap / vbseo_getsitemap.php sitemap = $ 1 [L]



# REGLER for SEO oversettelse forbindelser med vBSEO (må inkluderes før alle regler til vbseo.php)

RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & omdirigert = / forum / index.php [L, QSA]

RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & omdirigert = / forum / $ 2 [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_URI}! (Admincp / | modcp / | vbseo_sitemap / | cron)

RewriteRule ^ ((arkiv /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]



RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-F

RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-D

RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} ^! (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | bilder) /

RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]



RewriteCond% {REQUEST_URI}! (Admincp / | modcp / | cron | vbseo_sitemap |. Api \\ php)

RewriteRule ^ ((arkiv /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbseo.php [L, QSA]



RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-F

RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-D

RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} /! (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | bilder) /

RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L, QSA]

vBET
22-05-11, 21:38
I dette øyeblikket du ikke har vBET aktiv på forumet, så jeg er ikke i stand til å sjekke det. Hvis URL-er genereres galt, så er det ikke. Htaccess problemet. Hvis disse genereres rett og omdirigering skjer så den er. Htaccess problemet. Vennligst installere og konfigurere vBET på forumet (du kan deaktivere) og PM tilgang detaljer til forumet (Admin CP og FTP), vil vi sjekke hva som skjer. Hvis det ikke er konfigurasjon problemet, så vi trenger å endre ved logger hvorfor den oppfører seg som dette på serveren din. Vi vil sjekke det, og vi vil løse det:)

samm1129
22-05-11, 21:40
den er aktiv.

samm1129
22-05-11, 21:48
PM sendt **********..

vBET
24-05-11, 17:12
Løst. Du hadde feil vBulletin konfigurasjon! Du setter '/' på slutten av parameter Forum URL som er klart beskrevet:


URL til forumet ditt.
Merk: Ikke legg til en skråstrek. ('/')

Vennligst konfigurere ditt forum nøye:)

samm1129
24-05-11, 20:11
dere er kjempeflott :-) Takk for quick fix. Stor støtte.

kamilkurczak
24-05-11, 22:29
takk for bekreftelsen:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vBET Translator 4.10.1