PDA

View Full Version: Allerede gjort Registreringsprosessen



norku
13-03-11, 18:49
Er det noen måte å endre banen for registreringen e-post? Jeg testet en registrering i dag og valgte tysk som standard språk. Når registreringen e-post med aktiverings-link kom det knyttes tilbake til ww w.mydomain.com / forum / register.php stedet for w ww.mydomain.com / forum / de / register.php. Kan det endres? Synes Odd å gi en person muligheten av å bruke forumet i sitt eget språk, men mislykkes på det første hinderet ved å gjøre registreringen vanskelig for ham.

kamilkurczak
14-03-11, 09:25
hello,
Endring av denne url er ikke støttet enda.
Jeg vil flytte denne tråden inn i Feature Request seksjonen og jeg vil be Michał om det.

Dernest - vBET støtter omdirigering i henhold til brukerens språk (browser språk om språk i usercp)

Du kan teste det - gå til admincp-> vBET-> Diverse-> omdirigering til bruker språket.
Etter innlogging vil brukeren bli omdirigert til sitt eget språk. Vennligst teste den.

Flyttet til Feature Request seksjonen

norku
14-03-11, 09:45
Takk.

kamilkurczak
14-03-11, 10:04
Jeg gjorde en test-konto på hotellet (test_user - du kan slette den).
vBET arbeider på nettleseren språkinnstillinger. Under registreringen vBET satt automatisk språk alternativet til polsk i registreringsskjemaet.

Etter registrering og når jeg klikker på url fra min e-post jeg ble omdirigert til nettstedet oversatt til polsk så url med lang koden ikke er nødvendig.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Thanks to vBET 4.10.1 you can enjoy automatic translations