PDA

View Full Version: Spam



Cybershaolin
24-11-09, 16:13
Jeg tror du har noen spam problemer på forumet ditt. Kanskje du burde begrense registrering av nye medlemmer av admin fordi det ser ut som du får oustider spammere som faen. Mange spam-meldinger på forumet. Det er trist når du tror det er nye meldinger, og nesten alle av dem spams ...

vBET
24-11-09, 16:25
Ja, noe må gjøres. SPAM-meldinger er fjernet, men fortsatt må vi gjort noen ekstra restriksjoner.

vBET
24-11-09, 19:20
OK - noen trinn ble gjort:
- VM blokkert før flere innlegg er skrevet
- Samme for URL
- Fra medlem info og redigere detaljer fjernet: hjemmeside, detaljer
- Signatur deaktivert
- Noen IP blokkert

Hvis du finner ut noen ny form for SPAM, vær oppmerksom på det - vi vil gjøre vår innsats for å blokkere den.

Cybershaolin
24-11-09, 21:20
God jobb vBET. :)

Cybershaolin
07-12-09, 03:18
Spam er tilbake igjen! : Mad: Dette er veldig irriterende. Jeg tror du bør skjermen din registrering brukerne i stedet for å la dem delta fritt.

Torrento
03-02-10, 17:31
Prøv tråden allvb.info / modsec. Jeg har mitt eget forum til vBulletin, og jeg er fra dette området et par mods og legge til alt er stille, ingen spammere. Bare de som tidligere er registrert er i bevegelse, men de vil gradvis gå til banken.

vBET
04-02-10, 08:02
Prøv tråden allvb.info / modsec. Jeg har mitt eget forum til vBulletin, og jeg er fra dette området et par mods og legge til alt er stille, ingen spammere. Bare de som tidligere er registrert er i bevegelse, men de vil gradvis gå til banken.

Stor takk for råd:)

Cybershaolin
09-02-10, 03:38
lol Lot of spams her igjen i dag!

Du vet, er den beste måten validering av admin. Dette er hva jeg har og brukt flere måneder og dette er den beste. Ikke mer spam! : D

vBET
10-02-10, 14:12
Alle renset:) Vi blokkerer stikkord i sensuren alternativer hver gang, så det blir ingen spam snart, da spammer får uleselig melding.
Validering av admin er veldig godt alternativ, men krever mye oppmerksomhet og tid. Vi vil vurdere det hvis spam vil dukke større problem her.

ciacho
18-11-10, 11:38
Veldig god idé! -

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations supported by vBET 4.10.1