PDA

View Full Version: Løst Omdirigeringssløyfe problem når vi aktiverer "gjest file cache"



cesarica
16-11-10, 01:59
Jeg så dette topic men disse rådene ikke fungerer for oss.

Vi har fulgt alle instruksjoner (/ do-not-upload/readme.html) og vi
gjorde det alle bortsett fra nummer 4 (FORUM_ROOT / vBSEO / includes / functions_vbseo_createurl.php)
men vi har gode særlige grunner for ikke å gjøre dette. Videre har vi ikke sett at oversatt URL vil påvirke på omdirigeringssløyfe så vi trenger å finne ut det virkelige problemet.

Vi har gjort alle nødvendige ting i vår htaccess fil i henhold til dine
instrukser og det fungerer flott, men ikke når vi aktiverer "gjest fil
cache "(når" gjest file cache "er deaktivert, er alt arbeider fin).
Vi bruker Dyr og 3.5.2 (siste).

mateuszr
16-11-10, 13:14
Det må være en veldig sterk grunn til at du ikke ønsker å integrere "functions_vbseo_createurl.php", men inntil vi ikke vet det, kan vi ikke gjøre noe for deg - denne endringen er en del av hele prosedyren av vBSEO sin integrasjon.
Prøv å deaktivere vBSEO og aktivere gjest-cache, så gi et tegn, hvis oversettelser fungere riktig i dette tilfellet.

cesarica
17-11-10, 03:57
Vi hadde to tester:

A)
-OFF: vBSEO
-ON: VBET filhurtigbufferen
-OFF: functions_vbseo_createurl.php (uten integrasjon)
Filhurtigbufferen fungerer bra, UTEN REDIRECT LOOP

B)
-ON: vBSEO
-ON: VBET filhurtigbufferen
-ON: functions_vbseo_createurl.php (med integrasjon)
Filhurtigbufferen ÅRSAKER REDIRECT LOOP


For eksempel, hvis noen gjenger har engelsk emne: "morsomme bilder", vil Spania flagg i bunnteksten har følgende URL: / es/t1000/funny-pictures /
Når jeg klikker på dette flagget og kom til spansk oversette, vil min kobling ha URL: / es/t1000/funny-fotos /

For Google crawler, (/ es/t1000/funny-pictures /)! = (/ Es/t1000/funny-fotos /)
Fordi vi vet at Google roboter er svært sensitive og bare ett annet symbol i URL årsaker sengen indeksering (kanskje er dette spesifikt for oss og våre forum - men vi må akseptere det), ønsker vi ikke å forandre alle våre URLer.

Vi ønsker å aktivere denne flotte muligheten og vi er sikker på at du kan gjøre dette arbeidet uten oversatt URLer. Så hvis du ønsker å gjøre dette arbeidet på vårt forum (og tjene litt ekstra penger selvfølgelig), send oss en PM her på forumet og jeg vil gi dere vår offisielle e-post der vi kan snakke om detaljer.

Du kan merke denne tråden som løst.

Takk

mateuszr
18-11-10, 11:14
Kan du sjekke nøye, hadde du riktig endre vbseo_url.php, ifølge vBSEO Integration beskrivelsen?

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Thanks to vBET 4.10.1 you can enjoy automatic translations