PDA

View Full Version: Løst Hvite sider på logg inn og flytte innlegg.



Taurus
02-11-10, 13:49
OK, jeg bare hadde min Co-Admin slette cache og cookies, og teste denne. Når du har logget inn, fikk han en hvit side. Måtte oppdatere.

Når han ønsker å flytte noen innlegg eller tråder, etter å ha spurt om passord hans, og trykke enter, får han en hvit side.

kamilkurczak
02-11-10, 14:10
Hei,
Jeg var på forumet, og jeg logget inn, men jeg hadde ikke det hvite området (ved Opera og Firefox) kan du forklare det?

Taurus
02-11-10, 14:21
Det heller ikke skje med meg. Synes å bare skje med noen av mine Moderatorer. Men når VBET var avinstallert det ikke skjedde.

kamilkurczak
02-11-10, 14:25
hmm Kan bli din moderatorer bør klare sine cookies?

Taurus
02-11-10, 14:35
LOL, er at det første jeg gjør alltid dem har. Det og clearing cache. Det er ikke så Kamil. Det må ha noe å gjøre med å logge inn Fordi det ser ut til å skje på noe som krever at du logger deg inn som å flytte innlegg. Det første innlegget må du logge deg inn igjen for å bekrefte. Der får de en hvit side. Så etter det, flytte innlegg igjen, og ikke å måtte logge inn igjen, ikke den hvite siden ikke skje.

Så det må være noe med å logge deg inn

kamilkurczak
02-11-10, 14:44
ok Taurus, ryddet du dine informasjonskapsler, men hva om dine moderatorer? Hadde de fjerne alle cookies?

Taurus
02-11-10, 14:49
Jeg siterer:


LOL, er at det første jeg gjør alltid dem har. Det og clearing cache.

Ja de gjorde.

kamilkurczak
02-11-10, 14:57
hmm Beklager Taurus men dette er veldig vanskelig å fikse det med meg fordi jeg ikke kan gjenskape dette problemet (du skrånende gjøre det også), så sjekk det når vBET er deaktivert. må du deaktivere vBET nå.
EDITED:
Jeg vil spørre Michał om det, kanskje han kan gjengi det.

Taurus
02-11-10, 15:02
Gi meg et øyeblikk Kamil. Jeg prøver noe med disse Moderatorer. Jeg vil rapportere tilbake om noen minutter.

Taurus
02-11-10, 15:19
Beklager Kamil. Jeg må løpe ut for annen gang nå. Jeg vil rapportere tilbake om dette senere igjen. Takk for hjelpen så langt.

kamilkurczak
02-11-10, 15:20
ahh lei for det.
Jeg kan gjengi det på min test forumet når jeg prøver å logge inn fra oversatte side.
Så jeg skal fikse det på min test forumet. nå er jeg jobber med løsningen.

Vennligst spør din moderatorer hva som vil skje når de prøver å logge inn fra normal side og hva som vil skje når de prøver å logge inn fra oversatt side.

Taurus
03-11-10, 00:24
Fra normal siden det ikke skjer. Beklager, jeg heller ikke klar over det bare skjer fra oversatt sider. Men jeg er glad for at vi beveger oss i riktig retning. La meg vite når du fant en løsning.

Takk!

kamilkurczak
03-11-10, 10:10
ok jeg fant det. Call to undefined function.

Rask løsning for deg:
1. åpne, lage en kopi og redigere denne filen: Forum / includes / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php
2. Finn:

vbet_handleTextDirection($_REQUEST['language']);
3. Lim FØR at:

require_once(DIR. '/includes/vbenterprisetranslator_functions_lang.php');
4. lagre og laste opp fil.

Vennligst teste det og bekreft. Hvis dette vil fikse problemet - jeg vil flytte denne tråden til Bug delen.
Bekreft det fordi jeg testet dette problemet på min test forum med nyeste fil (med en annen funksjon).
Hvis dette fortsatt ikke fungerer - vennligst gjenskape dette problemet på forumet, ser inn i forumet loggfiler med feil og finn Call to undefined function feil fra i dag (og lim denne meldingen her) Thanks

For vB4 - fast og vil bli inkludert i den neste Slipp.

Taurus
03-11-10, 10:30
Beklager Kamil. Men hva skal jeg finne? på nr 2 sier du finne: og deretter redigert??

kamilkurczak
03-11-10, 10:37
Vennligst se nå i til mitt forrige innlegg.

Taurus
03-11-10, 11:12
OK, bare testet det. Og det fungerer bra nå mann! Ingen flere hvite sider!

Du da mann!

Takk veldig mye Kamil.

kamilkurczak
03-11-10, 11:29
Takk for bekreftelsen. Vil bli inkludert i den neste Slipp.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vBET Translator 4.10.1