Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads Check vBET op vBulletin 5

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 3 van 3

Onderwerp: Feedjit

VGF
    VGF is offline
    Lid

Default Feedjit

Ik probeer te krijgen Feedjit aan het werk langs de rechter kolom van mijn forum ... alleen door het simpelweg kopiëren en plakken van de JavaScript-code die wordt uitgevoerd wanneer het creëren van een Feedjit (feedjit.com)

Het zal correct weer te geven de statistieken voor een seconde ... maar dan leidt het automatisch op mijn homepage. (Alsof fout opgetreden) Misschien vBet is te proberen de code en het schroeven op het display mogelijk te vertalen?

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Blog Entries
    1

vBET niet te vertalen JavaScripts. U kunt eenvoudig controleren doet vBET iets te maken heeft met dit gedrag: gewoon uit te schakelen vBET voor een moment en kijk doet het gebeurt nog steeds. Zo ja, dan heeft niets gemeen met vBET.

VGF
    VGF is offline
    Lid

Dank je, soms denk ik niet dat.

Ik met een handicap alle plugins en is nog steeds niet werkt. Dus ... moet probleem met vBulletin worden.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31