Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads Check vBET op vBulletin 5

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 2 van 2

Onderwerp: PhotoPost pro vraag

Junior Member

Default PhotoPost pro vraag

Hallo, als je de woorden 'extra directory' in het herschrijven bestand te vervangen. Is het de hele map? Of gewoon het ->> / Gallery /? Ik krijg steeds interne server fouten wanneer het proberen om mijn PhotoPost pro pagina te bezoeken.

Dank je wel, geweldig product!

Ik bewerkt, in de vBET >> Hoofd>> te houden directory>>> / Gallery /

In mijn hoofd. Htaccess Ik voegde de regel, waar ik veranderde de woorden 'extra directory' naar galerij

Ik zet vbenterprisetranslator_front_controller.php veranderen 'SET_HERE_FULL_FORUM_DIRECTORY_PATH' om mijn map Galerij. Veranderd pad met de werkelijke directory-tool om mijn weg te vinden. toegevoegd die herschrijfregels. Hehehehe en nog steeds krijg internal server error pagina. Ik ben in de war.
    Laatst bewerkt door El Caballo; 22-09-10 in 16:34.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Blog Entries
    1

Ja - de integratie van PhotoPost kan een pijn zijn. Wij weten dat, maar we kunnen niet het gemakkelijker maken. Het is omdat PhotoPost niet ondersteunen normale vBulletin manier van pagina's generatie (haak global_complete wordt niet ondersteund).

Geef ons volledige inhoud van uw. Htaccess-bestanden van de belangrijkste directory en uit photpost directory. We zullen controleren.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33