Koop nu! Functies Downloads
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van 12

Onderwerp: vBET 4.4.0 Released

1. # 1
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's schermafbeelding
    Blog Entries
    1

Verzuim vBET 4.4.0 Released

Hallo

Zoals we beloofd dat we u ondersteuning voor andere vertalingen API's! Zoals nu vBET ondersteunt niet alleen Google, maar ook Microsoft Vertaling API!

Deze versie wordt beschouwd als BETA, als gevolg van grote wijzigingen in andere vertaling API's ondersteunen, maar vorige versie vBET4.3.0 wordt nu beschouwd als stabiel. In vBET4.4.0 was er slechts 3 kleine bugs verholpen van de vorige versie, ook enkele wijzigingen voor vBulletin4.1.4 nieuwe editor. Alle details hieronder.

LET OP: er is een extra update noodzakelijke stap:
    - Uploaden naar de server de inhoud van de directory upload-keer uit vBET pakket (inclusief configuratie voor multi-vertaling API-ondersteuning)

BUGS gecorrigeerd:

Veranderingen voor vBulletin 4.1.4 nieuwe editor:

Bekende problemen (We beschouwen het als vBulletin bugs en wacht op vBulletin respons voor officiële bug reports):

En zoals altijd - Geniet vBET!
    Laatst aangepast door vBET; 16-06-11 op 21:59.
    Stier en sergarch als dit.

2. # 2
    Lid

Verzuim

SRY, maar wat is "ondoorzichtige"?

Edit:
    Geplaatst op "upload" en "een keer uploaden" naar mijn forums root. Geïnstalleerd, maar de nieuwste xml Online bug bestaat nog steeds. Fijn.
    Laatst aangepast door wowglider.de; 16-06-11 op 20:20.

3. # 3
    Blog Entries
    1

Verzuim

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wowglider.de Bekijk bericht
    SRY, maar wat is "ondoorzichtige"?

Edit:
    Geplaatst op "upload" en "een keer uploaden" naar mijn forums root. Geïnstalleerd, maar de nieuwste xml Online bug bestaat nog steeds. Fijn.
    Ik bedoelde 'wrap' - al gecorrigeerd

Over Online kwestie - het is natuurlijk nog steeds bestaat - het is duidelijk omschreven in Bekende problemen gedeelte in zeer thread je reactie En je werd gegeven link naar vBulletin bug te melden en vBET thread waar u snel oplossen en alle informatie over dit probleem te vinden. Op dit moment zijn we wachten vBulletin reactie op dit gebied.

4. # 4
    Lid

Verzuim

Oke, sorry, ik dacht dat het zou worden vastgesteld met deze versie.

Edit:
    de Opaque ding is ook ergens in uw vbet... dont weet waar maar ik dit eerder gezien .. ;-)
    Laatst aangepast door vBET; 17-06-11 op 14:41. Reden: off topic te verwijderen - beschreven in aparte thread:)

5. # 5
    Blog Entries
    1

Verzuim

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wowglider.de Bekijk bericht
    Oke, sorry, ik dacht dat het zou worden vastgesteld met deze versie.
    We willen graag het op te lossen, maar we vinden het niet vBET bug gewoon vBulletin bug. Ook als vBulletin blijven met de wijzigingen die zij in 4.1.4 dan waarschijnlijk zullen we niet meer in staat zijn om deze specifieke functionaliteit te ondersteunen (te zien gebruikers vlag op online pagina). We moeten nu wachten op vBulletin team reactie. Zullen ze veranderen en er geen veranderingen in vBET kant zal nodig zijn. Of ze zullen blijven met de werkelijke oplossing en we hebben echte probleem om deze functionaliteit te behandelen.
    Laatst aangepast door vBET; 17-06-11 op 14:41.

6. # 6
    Blog Entries
    1

Verzuim

Gewoon om eraan te herinneren - werkt niet online gebruikers pagina is bekend probleem en heeft gemakkelijk quick fix. Nu is het wachten op vBulletin hiermee om te gaan, omdat dit hun bug (op dit moment met de status 'bevestigd'). We herinneren, want we krijgen notities van gebruikers dat het niet werkt - ja we weten

Snelle oplossing is triviaal - hieronder zie onder link:
    Online gebruikers uitgifte (quick fix: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post8985) (VBulletin bug rapport: vBulletin JIRA)

7. # 7
    Junior Member

Verzuim Heb je deze foutmelding na upgrade naar 4.4.0

Heb je deze foutmeldingen na upgrade naar 4.4.0

Fatal error: Call to undefined function vbet_isLangOn () in / disk2/forum/includes/vbenterprisetranslator_functions_hooks.php on line 1002

8. # 8
    Blog Entries
    1

Verzuim

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cevo Bekijk bericht
    Heb je deze foutmeldingen na upgrade naar 4.4.0

Fatal error: Call to undefined function vbet_isLangOn () in / disk2/forum/includes/vbenterprisetranslator_functions_hooks.php on line 1002

Open nieuwe thread voor deze in Bugs verslag gedeelte - zullen we in staat zijn om daar te beheren.

9. # 9
    Lid

Verzuim

Tekst automatisch vertaald uit: het Hebreeuws in het: Nederlands
    Vertaalde tekst
    Er zijn een bestemming / datum waarop de stabiele versie komen?
    Voor de maanden heb ik gedownload van het systeem en wacht op een stabiele versie en uw geldige
    Originele tekst

10. # 10
    Blog Entries
    1

Verzuim

Op dit moment hebben wij geen release datum voor de volgende versie. Eigenlijk zo stabiel wordt beschouwd versie vBET4.3.0. vBET 4.4.0 voegt ondersteuning toe voor Microsoft vertaling en lost enkele bugs uit 4.3.0. Op dit moment in 4.4.0 hebben we 8 bugs - zijn allemaal al gecorrigeerd en het zal worden opgenomen in de volgende release.

Voor dit moment kan ik zeggen dat vBET4.4.0 is vrij stabiel. Het belangrijkste bugs die je zou moeten overwegen om op te lossen door de snelle oplossing zijn:
    - vBET extra gebruikersgroepen beschouwd als verboden
    - Microsoft vertaling van teksten zoals "karakter
    - Niet gevonden vbet_isLangOn ()
    - <-! VBET_SNTA -> werd toegevoegd in de database voor gemeld na het
    - Verdwijnende extra gebruikersgroepen voor gebruikers

Zoals ik al schreef die allemaal zullen worden opgenomen in de volgende release. Op dit moment zijn we nog steeds wachten om te zien doet iets anders zal verschijnen. Als je in haast u kunt installeren vBET4.4.0 en doe snelle oplossingen.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27