Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads Check vBET op vBulletin 5

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 5 van 5

Onderwerp: vBET 3.2.0 vrijgegeven

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Blog Entries
    1

Default vBET 3.2.0 vrijgegeven

Deze versie voegt nieuwe functies, die werd aangevraagd door gebruikers en corrigeert enkele bugs (meestal weinig NoE's en een grotere voor links in vertaalde RSS). Zie hieronder details.

Wat is er nieuw:
    • Detecteert automatisch in welke taal bericht is geschreven (Configureerbaar met 4 verschillende strategieën)
    • Bij het inloggen controles leidt gebruiker standaard taal in te stellen en stuurt te bewerken details pagina (configureerbaar)
    • Maakt het mogelijk om die wordt gebruikt standaardtaal van Admin CP
    • Toont de gebruiker standaard taal in de info pagina
    • In registratiepagina standaard taal veld kan worden weergegeven als lijst of groep radio buttons met vlaggen (configureerbaar)
    • Ondersteuning toegevoegd voor aangepaste plaats voor drop-down menu

Gecorrigeerd bugs:
    • Gecorrigeerd probleem met links in language = stijl wanneer # opgenomen in link
    • Gecorrigeerd probleem voor links vertaling voor 2 bytes borden op niet UTF-8 forums
    • Gecorrigeerd probleem met het krijgen van terug naar het forum standaard taal (cookies wissen)
    • Links voor vertaald RSS-kanalen met vBSEO zijn prima te werken nu

Gewijzigd sjablonen:
    • vbenterprisetranslator_flags_begin
    • vbenterprisetranslator_flags_end

Andere:
    • Eenvoudiger integratie met vBSEO (Voor nieuwe vBET 3.x installaties)

Junior Member

Default dank u

Dank u voor de nieuwe versie zetten we it.I hoop dat het zal werken zonder probleem
    Onze site is een *** site.If dit systeem werkt zal het een zeer goede referentie voor you.I worden ll hier delen mijn analytcs.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Blog Entries
    1

En dit zal ook zeer geschikt voor forums, die zorgt ervoor dat gasten berichten schrijven

Veel plezier! en we zijn blij dat je het leuk vindt

Lid

Quote Oorspronkelijk geplaatst door vBET View Post
    Wat is er nieuw:
    • Toont de gebruiker standaard taal in de info pagina
    Waar is deze instelling? Is er een optie in admincp die we moeten aanpassen? Is deze standaard getoond? Want als er aan de hand lid info pagina, zie ik niet de taal die door de gebruiker.

Lid

Vergeet het maar, vond ik het. Ik zag het niet was naast de online status. Ik was op zoek onder een van de tabbladen, in het bijzonder "Mijn informatie".

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33